Hmm zo zie je maar dat het zooo kan schelen van persoon tot persoon! nog even geduld voor sommige dus
Ik werd 3 dagen na het stoppen met de pil ongesteld. Eerste maand na 20 dagen weer ongesteld. Daarna regelmatige cyclus van 25 dagen. Kan de klok er normaal op gelijk zetten. Deze maand echter heb ik nog geen last van krampen, maar wel zwangerschapsverschijnselen. Vandaag zou ik ongi moeten worden, dus spannende dag vandaag!!!!!!!!!!
yeaahhhh helemaal blij want ben vannacht ongesteld geworden. mega buikpijn en voel me zwaar verrot maaaarrrr wel fijn dat het toch uit zichzelf op gang gekomen is. en de dag dat ik mijn eisprong dacht te hebben klopte dan ook ongeveer, 15 dagen geleden. kan nu eindelijk zeggen, op naar ronde 1
2 dagen na het stoppen was het al zo ver... nu zit ik weer op men gewone cyclus, zoals het er nu uit ziet in ieder geval...
@missmoobs spannend hoor hopen dan voorjouw op geen ongi meer!! Ik nog steeds acne zoals normaal voor mijn ongi en heb weer kramen echt zoals ongi vanmorgen...maar ok veel last weer van darmen dus mijn lichaam houd mij vaak voor de gek! Inmiddels na stoppen pil alweer op dag61 vandaag pfff...
Dat was waarschijnlijk nog gewoon je ontrekkingsbloeding zoals je die altijd krijgt in de stopweek van de pil. Mijn eerste ECHTE menstruatie na het stoppen van de pil (dus na de laatste ontrekkingsbloeding) kwam destijds pas na 126 dagen. Daarna wel meteen regelmatig (netjes 27/28 dagen) trouwens.