wanneer kwam jij aan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mae, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik kwam in het begin ook vrij vlot aan. in de eerste weken ook iets van 2 a 3 kilo. Maar nu ben ik bijna 40 weken zwanger en ben in totaal nu zo'n 11 kilo zwaarder (denk ik, ik moet zo naar de verloskundige, was vorige week 10 kilo aangekomen in totaal)

En ook ik was helemaal niet misselijk geweest of wat.

2. Niet meer actief

ik viel af, tot vorige week zat ik op -3 kilo, nu zit ik op -2. dus het gaat hier nog goed!

3. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Goedemorgen:)

Leuk alle reacties:)

Tja dat aankomen moet ik maar gewoon accepteren:)
    Komt denk ik ook omdat ik in de afgelopen 2 jaar behoorlijk veel afgevallen ben en daar ben ik nogal blij mee.
    Eten zelf doe ik niet meer dan normaal gelukkig:)
    En ondanks dat ik wel baal van het aan komen ga ik niet lijnen ofzo, na de bevalling dus maar weer flink aan de sport:))

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik ben in het begin 5 kilo afgevallen. Niet door spugen of zo; at gewoon normaal.
    Nu, met 27 wkn, ben is nog steeds 2 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ben bijna 17 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen.

Moet er wel bijzeggen dat ik een hoop etentjes heb gehad en minder beweeg dan normaal door oververmoeidheid en bekkeninstabiliteit.

Ik begrijp je gevoel hoor, ik vind het ook moeilijker dan gedacht om aan te komen maar ik kan er echt niks aan doen :( Dus je moet je er toch maar bij neerleggen en jezelf voor houden waar je het voor doet en dat je het er straks echt wel weer af kunt trainen (hoop ik ;) )

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen.
    Vind het tot nu toe best,
    ik hoop alleen maar dat het binnen de perken blijft :(

7. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ben nu nog 2 kilo lichter als ervoor. Heb niet aan een dieet gedaan maar was vriendjes met de pot. Ben na de bevalling gewoon gelijk iig 6 kilo lichter hihi. Kom ik eindelijk na 6 jaar eens in de 60! Ben nu 75kg en was 77. Kan mn broeken nog steeds aan die ik voor de bevalling ook aankon. alleen nu lubberen ze me rond de benen en kont.

8. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik zit nu nog steeds 1 kg onder mijn eigen gewicht. was van de week 1 kg aangekomen vond het wel wat hebben, maar helaas is die er alweer helemaal vanaf. ( weeg me altijd s'morgens in mn naakie)

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ahum 5 kg nu al

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je kan niet met mekaar vergelijken. ik zou me er niet te druk om maken. als je gewoon normaal eet dan is er niets aan de hand. met snoepen moet je wat oppassen.

Deel Deze Pagina