wanneer kwam jou kindje met zijn/haar hoofdje boven de maxi cosi uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debby82, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hier past ze er ook nog makkelijk in!
    73 cm en 8,8 kg

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    #42 NiekeKris, 17 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2012
    Ik wist toen niet van het bestaan van de grotere achteruitrijstoeltjes af...ze stonden ook nergens in de testen (want die heb ik uitgebreid doorgenomen, juist omdat ik een veilig autostoeltje heel belangrijk vind) en in de winkel stonden ze ook niet. Had ik toen van het bestaan geweten en hadden ze ook in de testen gestaan (met een goede beoordeling), dan had ik wel een dergelijk stoeltje gekocht, want ik vond het ook geen fijn idee dat ze al naar de volgende stoel ging.

En er zal vast een kern van waarheid in het fimpje zitten...maar ik weet niet hoe los die vrouw de gordeltjes laat zitten...? Bij ons zitten ze in ieder geval veel strakker...zowel met als zonder jas.

Maar goed, inmiddels past ze zèker niet meer in de MC Cabriofix en de jongste is kleiner, dus zal zeker langer in de MC Cabriofix zitten.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is nu 2 en komt net met de bovenkant van hoofd er boven uit, oren nog niet. Dus pas nog gebruikt voor hem toen we met de auto van mn zus naar de HAP moesten. Maar hij is het afgelopen halfjaar ook niet echt gegroeid door de oorontstekingen;)

Deel Deze Pagina