Reuk is bij mij helemaal weg geweest, smaak grotendeels. Na een aantal dagen is dit weer terug gekomen. Smaak weer volledig, reuk is nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Maar daar ondervind ik geen hinder van. Ik ben in april ziek geweest. Beterschap!
Ik proef nu wel zout/zoet/zuur. Maar verder niks. Het voelt alsof ik chloorwater in mijn neus heb. De reacties stellen mij ook wel gerust, alleen proeven de meeste nog wel iets.. Gelukkig gaat het al wat beter met je! Mijn klachten gaan langzaamaan weg. Nog wat lichte hoofdpijn en de reuk/smaak en wat verkouden. In de ochtend voel ik me nog beroerd maar in de loop van de dag gaat het steeds beter
Ik heb dit andersom, word vrij ok wakker en stort gedurende de dag meerdere malen in. Man zegt dat ik te hard van stapel loop.
Had totaal geen reuk en smaak meer. Ergens tussen de 2 en 3 weken kon ik alles weer normaal ruiken en proeven.
Ik was geur en smaak kwijt. Rook helema niks meer Na 1,5 maand kwam dit langzaamaan terug. Ene dag rook ik iets, andere dag niets. Nu half jaar later is het nog steeds niet zoals het was.
Echt rustig aan doen hoor. Gewoon zo min mogelijk doen. Veel mensen met corona zijn zieker dan ze zelf in de gaten hebben, ook degenen met weinig klachten.
Begin januari positieve test. Nog steeds minder smaak en reuk. Komt wel heel mondjesmaat steeds meer terug. Maar ei vind ik gewoon smerig, terwijl ik daar gek op was en dat is in de loop der tijd verergerd.. Er sommige vlees soorten lijken tegenwoordig wel chemisch.
Afgelopen oktober positief getest, was toen een paar weken mijn reuk helemaal kwijt. Mijn reuk is dus wel terug gekomen, maar ik ruik minder intens en mijn reuk is ook verstoord. Bijvoorbeeld lekkere luchtjes zoals zeep, shampoo e.d. hebben een hele gekke chemische geur.
Mijn geur komt ook een klein beetje terug maar het is anders dan anders, alles ruikt vrijwel hetzelfde en wat chemisch ofzo. Hoe is dat bij jou?
De appelflappen was het enige wat ik geroken heb. Daarna niks meer. Soms denk ik wat te ruiken maar dan weet ik het niet zeker. Nog steeds alsof er chloorwater in mijn neus zit.