Het is niet mijn meest favoriete onderwerp... Ik ben 7 weken terug bevallen en inmiddels voor de eerste keer ongesteld geworden. Voor mijn zwangerschap had ik er nooit last van, nu voel ik het gewoon lopen! Heb ook t gevoel dat ik in mijn broek aan het plassen ben, heel vreemd. (Her)kent iemand dit?
herken het niet maar let wel even op of er geen placena is achtergebleven. Anders even verloskundige bellen als het te erg is.
1e keer dat ik ongesteld was na de bevalling vond ik ook extreem hevig. Nu 2e keer al veel minder erg. Zal wel normaal zijn dat de 1e keer hevig is denk ik..... succes
Herkenbaar! In eerste instantie leek het normaal te verlopen, maar ineens bleef het komen. Wat een ... gevoel is dat! De 2de keer ook nog meer dan normaal, maar wel al minder.
De eerste keer bij mij was ook echt heel erg. Moest om het uur een nieuwe tampon erin douwen. Werd langzaamaan weer normaal, nu is het eerder minder dan voorheen...
Ik had het juist voor de bevalling een stuk minder als nu, evenals de krampen. Nu na de bevalling kan je het amper nog menstruatie noemen. Maarja mij hoor je niet klagen