Lijkt me leuk om aan je lichaam te voelen of je zwanger bent zonder te moeten wachten op DE dag om te testen in je cyclus . thanks nemo en welterusten!
Hier eindelijk goed nieuws! Ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden, na bijna een jaar en twee weken. Wel toevallig zeg, had het hier net opgeschreven en de dag erna ongesteld, ben er heel erg blij mee, het werkt allemaal nog! Of het ook allemaal naar wens werkt moeten we nog maar afwachten, maar het begin is er!
Ik ben niet heel hoopgevend ben ik bang. Voor het eerst ongesteld met 8 maanden, de eerste cycli zonder eisprong en de laatste twee een te korte luteale fase (5 resp. 8 dagen). Dus tot nu toe was ik nog niet vruchtbaar.
Erg wisselnd hier. Na een maand of 4 voor t eerst ongesteld, paar keer. Dan weer niet, dan weer wel. Huisarts zei dat dat heel normaal is met borstvoeding
Jeetje, ik wist dat het bij volledige bv een tijdje kan duren... maar ik las net langer dan een jaar! Nou, niet dat ik er op zit te wachten ofzo.. maar het voelt toch vreemd.. Ik ben ook helemaal niet van plan weer zwanger te worden, maar wil wel graag weer een cyclus hebben. Lijkt of ik niet echt houvast heb nu, ha ha.
Goh... Ik geef flesvoeding maar ben nog steeds niet ongesteld en het voelt er ook niet naar dat ik het snel ga worden ofzo ! Heb al getest, maar was NEGA (gelukkig, want ik zou niet zo graag meteen een 2e willen, eerst genieten) maar best vreemd dat ik nog niet ongie ben ! Zit te denken om naar de HA te gaan ! -x-