Onz dochter Lore kwam met 41 weken. Heb me de dag ervoor toch maar laten strippen en snachts braken mijn vliezen! Heb dus ook voor veel te laat gekozen!
HIer iets te laat, de kleine man werd geboren met 40.3 Wel werd ik ingeleid, dus misschien was hij anders nog wel langer blijven zitten
Sasha is geboren op 40weken en 2 dagen. Voor mijn gevoel ook te laat Ik kreeg met 39 weken ineens striae op mijn buik en verschrikkelijke aambeien! Ze lag echt mijn uitgang te blokkeren!
Ik heb op tijd ingevuld omdat hij niet echt te vroeg geboren is... Met 39,3 weken om precies te zijn ben ik ingeleid.
41+6 ingeleid en geboren met precies 42 weken dmv een keizersnede en met grof geweld eruit getrokken.. madammetje had geen zin
Idem! Heel de zwangerschap geen last van gehad Hier bevallen op precies 41 weken. Heb de poll niet ingevuld, zit tussen ietsje te laat en veel te laat...
ik weet niet of TS met 'te vroeg' (extreem)prematuur bedoelt (vast niet), maar mijn eerste is met 31 weken en 5 dagen geboren. Mijn tweede daarentegen is met precies 40 wkn geboren
Bij 42 weken ben ik ingeleid en uiteindelijk met 42 + 1 is ze per KS ter wereld gekomen. Olifantenddracht dus
Heb 'te vroeg' gestemd, maar dat is relatief hoor. Hij kwam met 39 weken en 3 dagen ter wereld, 5 dagen eerder dan uitgerekend. Dus eigenlijk prima op tijd!
In feite is alles tussen de 37 & 42 weken optijd, daarvoor en daarna spreek je pas van te vroeg of te laat! Dus bv 40+3 = optijd, 41+2 = optijd maar 37+1 ook. ( Nu ben ik het ermee eens dat mijn baby ook gewoon "te laat" is... Voor ons. Medisch gezien is ze gewoon nog binnen de perken, maar voor ons voelt na de datum al snel als "te laat" wat natuurlijk helemaal niet zo is... )
Andy is een van de 4% die precies op de uitgerekende datum is geboren! (ps.. slechte poll! inderdaad.. van week 37 tot 42 is optijd..)