hoi hoi dames, even een nieuwschierige mama hier, ik ben nu 30 weken zwanger van 2 jongens. nu is het wel zo dat 1tje wat groot is volgens de curve en 1tje er netjes in valt dus het zijn flinke mannen volgens de gynocoloog. hierdoor moet ik wel vaker op controle ivm ruimte. (ze hebben wel beide een eigen vruchtzak en placenta) maar nu was ik ei gelijk nieuwschierig wanneer de bevalling van jullie tweeling begon? en was dat spontaan of ingeleid? 😌 bij onze oudste dochter ben ik met 39 weken ingeleid ivm hoge bloeddruk.
Oudste 38.1 (ingeleid) Tweeling 37.4 spontaan gebroken vliezen en 37.5 waren ze er. Ook twee-eiig. Zou toen ook met 38.1 ingeleid worden maar de onderste baby besloot anders
Mijn tweeling (2eiig) is spontaan geboren met 36,6. De vliezen braken in de ochtend rond 7 uur en in de avond rond 23.00 waren ze er. Bij de oudste ben ik met 41,4 ingeleid.
Tweeling van mijn vriendin kwam met 39 weken. Ze hadden haar ingeleid. Ze hadden het namelijk prima bij haar. En een andere vriendin kwamen ze met 38 weken spontaan.