Sinds een aantal maanden ontdek ik in mijn haar af en toe een witte haar. Nog niet bij mijn slapen maar wel door het haar heen. Vind het moeilijker dan ik dacht. Ik ben nu 36... Twijfel of ik nu al ga beginnen met verven. Ben wel benieuwd op welke leeftijd het bij jullie is begonnen Of ben ik de enige hier op het forum
Haha, nee joh, je bent in vergelijking met mij zelfs oud. Hier al behoorlijk grijs sinds mijn 25e en verf mijn haar elke 3/4 weken.
Zie nog niets. Maar mijn haar is zo ontzettend blond dat een grijze haar niet op zou vallen. Spotte bij mijn man wel zijn eerste grijze haren. Hij is dan ook al bijna 40
Hier kwamen ze al met mijn 23ste😢😢 . Ben nu 32 en heb heel veel grijzen haren verf het elke 5 a 6 weken
Ik ontdekte de eerste 2 jaar geleden en nu zijn het er wel een stuk meer, maar het overheerst gelukkig nog niet. Ben bijna 36.
Hier nog niet, ben 31. Mijn moeder is pas de laatste jaren echt grijs geworden dus ik heb hoop . Mijn man is al wel grijs aan het worden (35).
Rond 30 idd, ik ben nu 32...er zijn maar een paar gelukkig, een stuk of 5, 6...tot nu toe trek ik ze eruit, maar binnenkort zal het zinloos worden. Ik ziet er enorm tegenop, ik ben best veel met mijn uiterlijk bezig en lijkt mij vreeslijk om grijze haren te hebben. Nu verf ik mijn haar om de 3, 4 maanden, over een tijd zal het elke maand worden vrees ik...
Ik ben 25 en heb 1 grijze haar ontdekt. Ik hoop stiekem dat het bij deze ene blijft voor de komende 15 jaar! hahaha
Ik heb vanaf mijn 16e haarpijn en daardoor kale plekken/plekjes gekregen, eerst wel weer mijn gewone haar kleur en vanaf 20e ongeveer kwamen er grijze haren er voor terug. Het is bij mij voor namelijk op de plekken waar ik "pijn" voel. Zo gauw als mijn dochtertje zegt mama je krijgt weer witte haren dan weet ik dat ik naar de kapster moet. Ik moet er toch wel ongeveer om de 6 weken heen als het niet eerder is.
Prijs jezelf gelukkig! Bij mij (ik heb dan ook gitzwart haar) doken de eerste grijze haren al op rond mijn 18e.
hier ook al wel wat en ben 30. maar had de eerste al rond 23. ik verf het gewoon om de 5 weken ofzo. maar eerlijk gezegd kan ik er niet wakker van liggen. hoort bij het leven en grijs haar kan ook heel mooi zijn. ok niet op je 35 ste maar het is ook niet zo dat je van de een op de andere dag grijs bent natuurlijk. in die 8 jaar zijn er bij mij misschien een paar haartjes bijgekomen
Hier bij mijn vader zijn kant heel laat grijze haren. Mijn oma had zwart haar en is pas gaan verven rond haar 60e! Mijn vader word 50 en heeft nog geen enkele grijze haar. Hoop dat het bij mij ook zo is haha!
Ik heb er een aantal. Mijn haar is best licht blond, maar ik heb 1 donkerdere pluk (charmant) maar nu zitten er in die donkerdere pluk dus best veel grijze/witte haren. Ik vind het echt niet mooi. Ik wil het eigenlijk wel verven, maar ik zou niet weten hoe. Mijn kapper wilde alles donkerder verven omdat mijn eigen licht kleur bij hun niet in gewone verf komt, maar alles donker doen omdat ik 20 grijze haren heb vind ik dus niet zo'n goed plan. Ik ben trouwens 34
Ik was denk ik jouw leeftijd Bosi dat ik de eerste grijze haren ontdekte. Nu, op mijn 41e, kan ik zeggen dat ik echt grijs aan het worden ben. Ik los het op door highlights te laten zetten, dan valt het niet zo op en wie weet laat ik de natuur over een tijdje zijn gang gaan.
Een paar weken terug vond ik er één Maar misschien dat ik er al meer heb. Ik heb lichtbruin haar met een beetje gouden glans erdoor. Dus het valt niet echt op. Als het er meer worden ga ik mijn haar wel laten verven. Ik ben dan wel al 41 maar ik voel me nog 20