Met donkerbruin haar en behoorlijk wit-grijze haren was ik niet blij toen ik de eerste spotte met 31. Maar het gaat erg langzaam, eerst ieder half jaar één, nu ben ik inmiddels 36 en de pincet is nog steeds ruim voldoende. Ik zie wel op tegen het verven. Ben bang dat mijn haar dan teveel gaat uitdrogen en pluizen. Die neiging heb ik nu al maar is hanteerbaar.
Ik let er nooit zo op en vind het helemaal geen ramp. Volgens mij zag ik de eerste anderhalf jaar terug, toen ik 41 was.
Heel verschillend dus lees ik. Mijn moeder werd pas na haar 50e grijs...dus ik heb het waarschijnlijk van mijn vaders kant Mijn zusje van 2 jaar jonger had ook al 1 of 2 witte haren gespot. Mijn man is 34 en heeft nog niks... beetje frustrerend Ik wacht nog heel even met verven denk ik.
Dat had ik ook. Op aanraden van de kapper ben ik alleen de uitgroei gaan verven (dus altijd dezelfde kleur van hetzelfde merk gebruiken) en sindsdien pluist het niet meer.
Ja, dat doe ik ook inderdaad. Mijn haar groeit heel snel en heb vrij donker haar, dus elke 3/4 weken verven moet echt wel, maar dan verf ik alleen de uitgroei. 1 keer in het half jaar verf ik alles.
Hier nog niks, mijn moeder werd al wel vroeg grijs, mijn vader nog steeds niet, dus hoop dat het van hem heb geërfd
De kapster had er vorige keer een paar gevonden maar ben blond dus je moet goed kijken, maar ze zitten er dus wel en ben net een dag 43
Voor 2 weken terug maar de kapper geweest en ze zei heel voorzichtig ik zie een paar grijze haren. Ik word deze maand 26. Ach als het er teveel worden me haren maar eens gaan verven.
Op m'n 23e volgens mij, maar het was maar 1 wit haartje)) nu,5 jaar later zijn het er een stuk of 4 grijze haartjes. Soms trek ik er eentje (meest opvallende) dan wel uit, want ik hou niet zo van mijn haar (laten) verven en vind het helemaal niet erg nu er nog niet zoveel zijn.
Ik heb ze nog niet, ben 23 jaar. Ik heb wel blond haar daardoor valt het denk ik ook niet zo gauw op. Mijn moeder en zus (beide donkere haren) hadden namelijk met 18 jaar al behoorlijk veel grijze haren.
Ik ben 22 en gelukkig nog niet, wel erg vroeg anders. Man is 27 geworden en ook nog geen grijze haar te bekennen.
Hier rond mijn 18e al! Vreselijk! Beide ouders waren er ook vrij vroeg bij. Hier dus erfelijk bepaald....
Wat een hoop dames die het pas laat krijgen, wat een luxe Ik kreeg op mijn 23ste al de eerste grijze haren, en met donker haar vallen ze op.
Hier op m'n 21ste de eerste grijze haar gevonden. Of nouja, het leek meer op visdraad ofzo, wit/doorzichtig en heel dik vergeleken met de rest van mijn haar. Inmiddels 29 en behoorlijk wat grijze haren, vooral bovenop door het haar heen. Ik verf mijn haar eens in de paar maanden, kan me er echt niet druk om maken.
Ik vond op mijn 19 e mijn eerste grijze haar..... Die trok ik er uit en dacht er wel van af te zijn voorlopig.... Niet dus, dit was het startsein Nu ben ik 40 en behoorlijk grijs. Ik liet er bij de kapper altijd een kleurspoeling in doen , maar ik ga het nu onder begeleiding grijs laten worden. De spoeling was altijd met een rood/bruine gloed en dat hebben ze nu matter gemaakt zodat de uitgroei minder opvalt omdat het meer bij mijn eigen kleur komt.