Vorige week dinsdag zag ik ineens dat er twee tandjes door waren! Zitten in onderkaak, vandaar dat ze me niet opgevallen waren? Wanneer ze exact doorgekomen zijn, weet ik dus echt niet, maar ga maar uit van ca. 7,5 maand. Toch wel gek, ze had er een tijdje wel wat last van, eigenlijk al vanaf dat ze 4 maanden was. Steeds denk je: goh, ze komen eraan en toen ze eenmaal echt doorkwamen, hadden we het niet eens in de gaten . Ze heeft nu trouwens weer rode billen en vorige week zat ze steeds enorm te kwijlen en steeds met haar lipjes over haar tandvlees, dus de volgende zitten er ook aan te komen. Maar dat kan dus nog wel even duren.
Hi, ja ik weet het ook nog! Hihi, gelukkig wel hè... Alleen nu weer andere onzekerheden he Blijft voorlopig nog wel. Vriendjes, uitgaan, etc. etc. Pff. Groetjes!
Vorige week had hij ineens hele rode billen, is hij niet bekend mee.....ik dacht toen al....misschien komen er tandjes aan. En ja hoor! Gisteren (6 maand en 10 dagen) komt het eerste ondertandje door. Hij lijkt er verder weinig last van te hebben, hij vind het nu alleen erg leuk om op het lepeltje te bijten, met fruithapje!
esmee kreeg bij 6 maand een ondertandje ... en nu is ze bijna 9 maand en heeft er nu al 7 !! 5 onder en 2 boven (dracula,wat zelden voor komt trouwens)
Met 5,5 maand 2 ondertanden en nu is ze met een boventandje bezig, maar die wil nog niet echt doorzetten. Tis al een tijdje een stipje
Hier sinds een weekje tandjes (dus met 6,5 maand). 2 ondertandjes (binnen 1 week) en volgens mij is nu een boventandje door aan het komen. Gr. Marieke