Wanneer kwamen bij jullie kinderen de eerste tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Vorige week dinsdag zag ik ineens dat er twee tandjes door waren! Zitten in onderkaak, vandaar dat ze me niet opgevallen waren?

Wanneer ze exact doorgekomen zijn, weet ik dus echt niet, maar ga maar uit van ca. 7,5 maand.

Toch wel gek, ze had er een tijdje wel wat last van, eigenlijk al vanaf dat ze 4 maanden was. Steeds denk je: goh, ze komen eraan en toen ze eenmaal echt doorkwamen, hadden we het niet eens in de gaten :).

Ze heeft nu trouwens weer rode billen en vorige week zat ze steeds enorm te kwijlen en steeds met haar lipjes over haar tandvlees, dus de volgende zitten er ook aan te komen. Maar dat kan dus nog wel even duren.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Met 9 maanden 2 ondertanden tegelijk. Nu met 1 jaar nog steeds die 2 tanden.

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hi,
    ja ik weet het ook nog! Hihi, gelukkig wel hè... Alleen nu weer andere onzekerheden he ;) Blijft voorlopig nog wel. Vriendjes, uitgaan, etc. etc. Pff.

Groetjes!

4. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Heel verschillend dus.... ben benieuwd wanneer er hier tanden tevoorschijn komen :D

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hier nog steeds wachtend op de eerste tandjes...

6. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
  7. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hier ook nog steeds geen tand te bekennen....

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Vorige week had hij ineens hele rode billen, is hij niet bekend mee.....ik dacht toen al....misschien komen er tandjes aan.

En ja hoor! Gisteren (6 maand en 10 dagen) komt het eerste ondertandje door. Hij lijkt er verder weinig last van te hebben, hij vind het nu alleen erg leuk om op het lepeltje te bijten, met fruithapje!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier sinds vorige week een tand door

10. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    esmee kreeg bij 6 maand een ondertandje ...
    en nu is ze bijna 9 maand en heeft er nu al 7 !!
    5 onder en 2 boven (dracula,wat zelden voor komt trouwens)

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met 5,5 maand 2 ondertanden en nu is ze met een boventandje bezig, maar die wil nog niet echt doorzetten. Tis al een tijdje een stipje :)

12. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hier sinds een weekje tandjes (dus met 6,5 maand). 2 ondertandjes (binnen 1 week) en volgens mij is nu een boventandje door aan het komen.

Gr. Marieke

Deel Deze Pagina