Onze oudste blijft weleens ff alleen thuis, als ik om een boodschap moet ofzo! Ik ben dan hooguit een kwartier weg! Hij heeft dan een oud mobieltje van ons bij de hand, en hoeft alleen op het groene knopje te drukken en krijgt mij aan de lijn...MOCHT er iets op doen!
Ik weet het echt nog niet of ik dat zou doen of niet. Hangt van mijn gevoel op dat moment af. Haha mijn zoontje zou ik nu al drie uur achter kunnen laten denk ik, zodra ik de tv aanzet is hij onbereikbaar. Ik denk niet eens dat hij doorgehad zou hebben dat ik weg zou zijn. Maar nee, voor nu natuurlijk nog lang niet en als hij zes is: hangt van zijn karakter af. Spannend hoor Loetje! Is toch alweer een hele mijlpaal!
Nou, het is gelukt hoor Ik vroeg hem of hij mee wilde Misha naar de psz te brengen of dat mss liever even thuis wilde blijven. Z'n oogjes begonnen meteen te glimmen en hij vond dat laatste een prima idee...Ik heb gezegd dat ik hem nu groot genoeg vond om heel even alleen te blijven en dat ik erop vertrouwde dat hij geen rare dingen zou gaan doen...(nee mama, dat doe ik ECHT niet). Dus ik heb de WII voor hem aangezet en gezegd dat hij verder overal vanaf moest blijven. Verder dat hij voor NIEMAND de deur open mocht doen (tenzij oma of tante voor de deur staan)...Toen ik weg ging keek ik nog even door het raam en daar zag ik dan mijn minimannetje helemaal alleen, met een glimlach van oor tot oor, op die grote bank zitten. Ben naar de psz gesjeesd (had al met Misha afgesproken dat ik meteen weer weg zou gaan omdat Milan alleen thuis zat, gelukkig begreep ze dat allemaal prima), dus was binnen 10 minuten weer thuis. Milan zat nog steeds op hetzelfde plekje en hoorde me niet eens binnen komen, zat zo in zijn spel....Het is dus heel erg goed gegaan, maar ik vond het toch wel heel erg spannend hoor, pfooeeh Ik zal het dan ook nog niet doen voor even een boodschap te halen, dan gaat hij maar mooi mee of beter nog, dat doe ik als hij op school zit, want dat ben ik toch wat langer weg..Maar zo, tijdens het brengen/halen van Misha, zal ik het wel vaker doen. Hij was übertrots (en ik nog meer)