Hai, Vanaf welke leeftijd laten jullie 2 kinderen samen slapen? Wij zijn ons aan het orienteren op een caravan kopen. Nu denk ik zelf hard over een stapelbed (er zit straks 3 jaar leeftijdsverschil tussen). Maar de caravans met een treinzitje en dus een kleiner 2 persoonsbed zijn er veel meer dan met stapelbedden. Dit jaar maakt het dus nog niet zoveel uit, maar volgend jaar is mijn dochter 4 en mijn andere kind 1. Ik weet niet of ik dat kindje dan al in 1 bed met mijn dochter zou laten slapen. Wat denken jullie/zouden jullie doen? Groetjes Pienie
ik ga al heel wat jaren , vroeger met mijn ouders, op vakantie met de caravan, en mijn ervaring is, koop geen caravan met een stapelbed. Je heb tegenowoordig ook caravans waar je 2 2 persoonbedden van kan maken, of 1 2-persoonbed en 2 losse bedden langs elkaar. Wij hebben ervaren dat dit veel prettiger is als een stapelbed. Maar dat is natuurlijk onze mening. Suc6 met je beslissing!
Wij hebben een caravan met wel een stapelbed....We gaan al met de kinderen op vakantie vanaf dat ze heel klein waren....ze weten gewoon niet anders....Leeftijd verschil is 2 jaar......Het is voor ons dus nooit een probleem geweest. Inmiddels zijn de kinderen 9 en 7 jaar.....afgelopen zomer dus nog gewoon in stapelbed.Nu met de kleine op komst gaat dat veranderen...we hebben een uitbouw aan de voortent,hangen daar een binnentent in en dan kunnen ze daar samen slapen.(hoeven ze niet gelijk buiten in een apart tentje).En zo hebben we in de caravan een plekje voor de a.s. kleine! Succes met de keus die jullie maken! Groeten,Miranda