ik haat het als ik zulke dingen lees ten eerste natuurlijk, omdat het verschrikkelijk is dat zon jong kindje moet sterver.. maar ten tweede omdat die ouders er zelf niet bij waren, je geeft je kind in "care" van andere.. en dan gaat het dood...( ooh de gedachte) dat noa straks naar de creche moet.. vind ik zulke berichten echt angaanwekkend.
Las het nieuws net. Heb ff een potje gejankt. Wat vreselijk zeg. Je zal het maar meemaken. Ik begin zelf volgende week weer met werken en ons dochtertje gaat ook 1 dag per week naar het kdv......in Roosendaal
Precies het is gewoon angstaanjagend om je kindje daar dan achter te laten(creche) Ik krijg er steeds de bibbers van om terence daar achter te moeten laten als ik nara mijn werk toe moet,Maar als het natuurlijk gebeurt is dan kan het overal gebeuren zelf bij de opaas oma tante, je eigen huis. ik vind het zo erg he
Saar dit gevoel had ik dus ook, ik heb bij de gedachte al om Yassir naar een creche te brengen al geen goed gevoel. Als ik dit soort dingen lees dan wordt mijn gevoel bevestigd. HEt is verschrikkelijk!
Ja hier ook hetzelfde gevoel. Je zult altijd blijven denken als ouder.. wat als ik haar niet naar de creche had gebracht? Tuurlijk had het thuis kunnen gebeuren of bij oma... maar voor de verwerking hiervan kan het denk ik beter thuis gebeuren. (als het al ooit te verwerken valt.. ik denk dat dit het ergste is wat je kan overkomen in het leven, je kind verliezen)
oooh zeker verschikkelijk, ik moet er niet aan denken zeg 2 weken geleden was ik op de creche om Sem te halen en ze zei o hij slaapt, dus ik liep gelijk mee naar de slaapkamer. Ik zag dat hij op zijn buik lag, ik heb eigenlijk geen toestemming geven dat hij op zijn buik slaapt. alleen nu slaapt hij al een tijdje zo op zijn buik, thuis ook hoor en bij oma. Maar ik moet er niet aan denken dat hem iets overkomt daardoor. Ga volgende week even vermelden dat ze hem toch op zijn rug moeten leggen, ookal draaid hij zich steeds om op zijn buik. Wat zouden jullie doen als een van jullie kindjes op de creche zat en dit ook heeft?
Wat een afschuwelijk nieuws.... Ik krijg gewoon helemaal angst om die kleine (nu nog ongeboren) hummel naar het KDV te brengen.
Als hij zelf omdraait is het totaal geen probleem meer dat hij op zijn buik slaapt.Je kan het dan niet voorkomen.Thuis ga je er s'nachts ook niet uit om te checken hoe hij ligt.Kinderen die zelf draaien kunnen ook hun hoofdje op tillen.Het formulier dat je tekent over buik slapen is dat de leidsters het kind bewust op de buik legggen. Ik werk zelf ook een babygroep en het is voor iedere leidster een nachtmerrie op mee te maken! geloof mij maar je voelt je echt super verantwoordelijk voor de kindjes die mogen komen. Zelfs als je moet vertellen dat een kindje gevallen of gebeten is ofzoiets is dat echt niet iets wat wij graag doen... Een kindje is het kostbaarste wat een gezin heeft! En asl wij iets kunnen voorkomen grijpen wij gelijk in! Ook ik vind het vreselijk zoiets te lezen en hoop ook echt dat het mij NOOIT zal overkomen, zowel thuis niet als op mijn werk niet! Ook al ben ik BHV-er en EHBO-er voor kinderen!