Ja sorry voor het woordgebruik maar ik zit er de laatste dagen dus mee.. Even kort: vorige week rond donderdag ei gehad, dus volgende week NOD. Sinds vorige week zit ik met krampjes, steekjes, zeurend gevoel in mn onderbuik.. dus al anderhalve week zonder ophouden. Sinds gisteren heb ik al de ganse tijd zo'n raar gevoel rond mn schaamlippen en soms kleine steekjes daar!? Heeft nog iemand dat al ervaren? Zou het te maken kunnen hebben met mogelijke innestelling? Veel liefs
Dankje voor de reactie.. Ik weet dat ik gewoon nog even geduldig moet wachten, maar ik wil het zoo graag! En ik wil alles verklaren wat ik voel.. Nooit gedacht dat dit een fulltime job zou zijn om zwanger te geraken Liefs
haha, het valt inderdaad niet mee...Zeker als je alles wat je voelt wil verklaren. Ik heb al een paar weken een zeurderig gevoel, beetje ongesteldheidsgevoel, krampjes en steekjes in mijn onderbuik. Geen idee wat het betekend. Zit nu op dag 39 van mijn cyclus en vanmorgen negatief getest.
Aarch dat is niet leuk.. Zeker als je cyclus dan zo lang duurt! Ik hoop gewoon dat we snel een weekje verder zijn, al is het slecht nieuws.. Dan kan ik tenminste weer verder! En het feit dat het bij een vriendin van me in de eerste ronde meteen raak was, helpt ook niet meteen.. Fingers crossed
Het helpt idd niet als je vriendin gelijk in ronde 1 zwanger werd. Hier idem dito, vriendin en schoonzus gelijk 1e ronde raak. Zelf nu in ronde 3, dus ook niet lang. Maar hoop het net zo graag. Tis idd een fulltime job! Succes met wachten en hoop voor je dat het raak is deze ronde!
nouw.. het is toch meer uitzondering dan regel hoor, direct in de eerst maand zwanger raken,... Ik her ken het wel, ik heb zelf de eerste maanden ook alles willen verklaren. tot grote ergernis van vriend... hahaha.. gelukkig werd het na een half jaar wat rustiger.. ronde 8 raak.. duim voor jullie meiden!