Slecht eten/drinken tijdens fles = later ook slechte eter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin maakt er vaak n potje van en er is eigenlijk geen peil op te trekken hoeveel hij op n dag drinkt.. De ene x veel, de andere x erg weinig. Ook doet ie moeilijk/onrustig aan de fles. Dit is al vanaf t begin en ben naar de osteopaat geweest oa hiervoor.. Maar wat ik me eigenlijk af vraag.. Is jullie kleine een makkelijke eter of niet? Of is hij/zij makkelijk geweest en nu niet meer? enz enz.. Wij hebben nl de hoop dat als Justin bijvoeding gaat krijgen, dat t eten niet meer zo'n drama word.. :(
     
  2. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft met periodes dat ze slecht eet (en dan ook alles slecht: melk, fruit, groente en brood)
    Ze heeft ook periodes dat ze alles eet en ook nog helemaal op ook.

    Dat had ze ook al tijdens de flessen melk. De ene keer was het niet aan te slepen en dan liet ze zo weer weken grote gedeeltes melk staan.

    Het wisselt hier dus. Ze heeft wel duidelijke voorkeuren voor eten (Ze is dol op broodje smeerworst en op andijvie) Maar eigenlijk eet ze alles wel (soms met lange tanden)
     
  3. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    He patroeschka,

    toevalig had ik het hier gisteravond met een collega van me over....slecht drinken weet ik ook alles van maar daar hebben we al vaker over gesproken;)
    zei heeft een zoontje nu inmiddels 5 jaar oud en eet gewoon nog steeds heel slecht...het is wel wat beter als de baby peuter tijd maar het is dus wel gebleven.....Ik hoop dat het bij onze kindjes toch ooit iets beter gaat...mensen zeggen wel zo makkelijk je moet je er aan overgeven maar das niet makkelijk!

    groetjes.....jantina
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik weet t.. maar t komt dagelijks een paar x terug he.. :( De ene x maak ik me er drukker om als n andere x. Scheelt ook of ik moe ben..
     
  5. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    hier aan mijn geduld!
     
  6. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Herkenbaar hoor die frustraties....hier ook regelmatig gehad en zo nu en dan steekt het toch weer de kop op.

    En dan is ze al ruim 10 maand (wil jullie niet de put in praten hoor)

    Maar ik kan steeds beter relativeren: ze zal zich zelf echt niet laten verhongeren
     
  7. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Tja dat heb ik hier ook, we kregen met moeite melk erin, alles geprobeerd, niks hielp.
    Uiteindelijk kreeg ze een groeistop met 2 maanden. Dus moesten we om de 2 uur gaan geven, we waren vaak 1 uur bezig met een fles van 100ml...
    Nu met groente en fruit is het nog een slechte eter.
    De ene dag gaat het er goed in en de andere dag doet ze moeilijk :(
     
  8. christina

    christina Niet meer actief

    Lenthe vindt de fles niet interessant. Wel vind ze het geweldig om met een lepel te eten. Gisteren voor het eerst verse worteltje gemaakt, ze heeft gesmult! Binnen 10 min alles op! Straks krijgt ze vers fruithapje, appel/peer. Ben benieuwd. Ik maak me niet meer druk over wel/niet goed eten, ze haalt het wel weer in. Ze geeft het wel aan.
     
  9. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Volgens mij kan het beide kanten opgaan. Ik ken ook een kindje dat slecht de fles drinkt, maar wel goed groenten en fruit eet. (verder is hij nog niet, dus van de rest weet ik het niet).
     
  10. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie maakt er op het moment ook een potje van,laat van de 210 cc steeds 80 of zelfs 100 staan,kan mr daar echt druk om maken.
    Maar ze is tevreden,ik moet maar denken vol is vol....
    maar het maakt me soms wel heel onzeker...pff...

    Liefs,
     

Deel Deze Pagina