Waarschijnlijk heb ik een niet zo helder moment (dus zal vast een niet zo snuggere vraag zijn), maar als je op woensdag 1 augustus 2012 bent uitgerekend en je wilt 6 weken van tevoren met zwangerschapsverlof, is je laatste werkdag dan dinsdag 19 juni of woensdag 20 juni?
Kan ik het ergens achterhalen? Ik heb al gezocht bij de Rijksoverheid maar daar staat alleen 4 of 6 weken tevoren met zwangerschapsverlof. Met google ook nog niets terug kunnen vinden...
je kan ook effe het uwv bellen die kunnen je een datum van het verlof geven. Ik was zelf do 18 jan uitgeteld mijn verlof ging in op 8 dec. dus laatste werkdag zou dan 7 dec geweest zijn. Ik denk dat jouw laatste dag 19 juni is
Hier zat ik ook mee te mieren. Zit inmiddels in de zw door bi dus heb nu van het UWV te horen gekregen dat woensdag 27 juni mijn 1e verlofdag is. Aangezien jij precies een week eeder bent uitgeteld zijn de datums voor jou dinsdag 19 juni laatste werkdag, woensdag 20 juni 1e verlof dag.
Hmmm, dacht net wat gevonden te hebben op internet: Zwangerschapsverlof-calculator | WIJ.nl | Jouw zwangerschap, baby Dan zou dus woensdag 20 juni mijn laatste werkdag zijn. Maar als ik jullie antwoorden zie begin ik weer te twijfelen... Denk dat ik voor de zekerheid het UWV nog even bel inderdaad.
Heb ook nog een andere calculator vor je gebruikt en die geeft ook aan dat je op 21-06 je eerste verlofdag hebt, dus 20-06 is je laatste werkdag