Heb even de vraag of jullie dit herkennen!?!? Onze dochter heeft steeds vaker tijdens het drinken van haar flesjes dat ze een heel klam hoofdje krijgt... Haar haartjes zijn helemaal nattig! Ze is niet te warm aangekleed! Weet iemand of dit te maken heeft omdat ze zich erg moet inspannen om te drinken? Of heeft het een andere oorzaak? En herkent iemand dit ook van haar eigen kindje? Tnx alvast!
Nou ik neem aan dat de melk warm is... ..denk er eens aan als je zelf warme chocomel drinkt ofzo? dan krijg je het ook enorm warm en als je dan te dik aangekleed bent krijg je het heet. Ik geef altijd de fles of de borst zonder broekje aan. doe altijd haar broekje uit... Anders krijgt ze inderdaad ook een klef voorhoofdje, niet zo erg als jij beschijft maar toch wel heet en kleffig... Gewoon lekker sokjes aan, rompertje en misschien een shirtje ofzo maar niet te warm! Succes!
of misschien toe aan een grotere speen? maar mijn zoontje had t ook hoor toen hij zo klein was; voornamelijk omdat de melk gewoon warm is en hij lekker dicht bij ons ligt...!
Kai heeft dat ook...en ook net zo erg als jij beschrijft.. en ik dacht in het begin ook dat ie te hard moest werken dus ik een grotere speen...geen verschil...en het maakt hier ook geen verschil of ik m nou in zn rompertje de fles geef of met een broek en een t-shirt...hij blijft zweten.. denk dat t gewoon inspanning is en dat de fles warm is ...na de fles is het ook zo weer over...hier tenminste xxx
mijn zoontje had het ook, het is zo'n inspanning om een flesje leeg te drinken. het gaat ook vanzelf weer over.
Dank jullie wel voor de antwoorden... Ben blij dat jullie het herkennen! En zoals jullie al aangeven het gaat vast wel weer over!