Wanneer lachen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel26, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo!

IK heb een heerlijk kereltje van bijna 7 weken.. maar echt lachen doet ie nog niet..:( je kan wel zien als ie vrolijk is, en af en toe lacht ie per ongeluk! Maar nog niet echt gericht..
    Wanneer komt dit?

liefs

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.386
    113
    Dat verschilt per kindje. Gemiddeld schijnt het 6 weken na de uitgerekende datum te zijn. Mijn dochtertje lachtte met 3,5 week, maar die was ook 1,5 week te laat geboren. Mijn zoontje met 4 week en die was 2 week te laat geboren. Dat klopte dus precies zeg maar. Maar elk kindje doet het in zijn eigen tempo, maar het zal zeker niet lang meer duren hoor

3. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ow ok .. nou die van mij was 2 weken te vroeg! dus miss verklaard dat het !!:D

4. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    mijn zoontje heeft vanmorgen zijn eerste schaterlachje laten horen :D en die is bijna 3 maanden. ik maakte me al zorgen of hij uberhaubt wel kon lachen :p

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ja, zo werkt het echt! De eerste lach is vrijwel altijd 'exact' 46 weken na de bevruchting, ofwel 6 weken na uitgerekende datum (als de uitgerekende datum klopt). Nog heel even geduld dus ;)

6. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hoi!

Ja, het verschilt soms enorm per kindje! Als mensen aan mij vroegen wanneer die van ons voor het eerst lachte keken ze vaak raar op van mijn antwoord... Mijn dochter kon met 3 weken al heel bewust naar ons lachen! Nu, bijna 4,5 maanden oud, nog steeds de vrolijkheid zelve en er komt nu ook af en toe geluid bij!

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Vergeet er wat bij te vermelden zie ik net. Ze is wél bijna 2 weken later dan de uitgerekende datum geboren!

Deel Deze Pagina