Wanneer lachte jou baby voor het eerste... een echte gemeende lach... Ik was net op youtube filmpjes aan het kijken over lachende baby, zoooo leuk/schattig. Ik ben benieuwd vanaf wanneer ze gemeend lachen Wat is jou ervaring? (als je er een filmpje van hebt zou het leuk zijn als je die erbij plaatst!!)
hoi mijn dochter lachte bewust toen ze previes 4 week oud was en nu schaterlacht ze de hele tijd ze is met 37w4d geboren helaas heb ik er geen film van maar wel een foto
Mijn dochter lachte met 6 weken, maar was wel zuinig met haar lachjes (heb me er nog zorgen over gemaakt) maar vanaf 10 weken lachte ze zelfs erg veel, en dat is ze blijven doen. Nu zeggen ze het zelfs op de opvang, dat ze zoveel lacht ik ben super trots
Mijn dochtertje lachte voor het eerst met 3 weken, mijn zoontje met 4 weken, maar ze zijn wel allebei te laat geboren. Mijn zoontje met 42 weken en dochtertje met 41 weken. Ze lacht heel vaak op een dag, maar niet als ik het op de foto wil zetten, grr...
hier met een week of 4. En nu lacht hij werkelijk naar iedereen (zo lang hij maar veilig bij mama zit dan)
Hier met 7 weken, bijna 8 (hij is wel 2 weken te vroeg geboren). Eerst ook erg zuinig, maar nu is het een echte lachebek!
Hier met 3 weken de eerste keer bewust naar ons lachen! Moet er wel bij vermelden dat ze bijna 2 weken na de uitgerekende datum is geboren. Sindsdien is het elke ochtend wakker worden met een brede lach. En de hele dag door! Lachen met geluid doet ze nu met een paar weken ook soms, maar daar moeten we nog wat meer moeite voor doen! Gekke geluiden maken bijvoorbeeld...
Wat leuk jullie reacties! en die foto's super! Ons mannetje zal dan ook wel een zuinige zijn met zijn lachjes want ik heb hem nog niet 'gemeend' zien lachen. Als ik het zo lees zijn ze in het algemeen wel vroeg! Super leuk!...
De eerste keer dat ik hij echt lachte was op 28 februari 2009, Luca is op 26 december 2008 geboren. Hij was dus ruim twee maanden oud!
Hier met 6 weken het eerste lachje, smelt! Eerst moesten we er ook wel voor werken maar nu word ik iedere keer als ik haar uit bedje haal al met een brede lach begroet en heeft ze ook verschillende lachjes: breeduit, met geluid, verlegen, zuinig glimlachje, etc. Het is alleen wel verrekte moeilijk om het op de foto te krijgen, haha! Dat weigert ze gewoon, eigenwijs mormeltje! Het komt gauw hoor Stacy!
@stacey: komt snel hoor en het is idd erg leuk. Heb laatst eens gelezen dat babytjes gemiddeld voor het eerst gaan lachen 6 weken na de uitgerekende datum. Weet niet wanneer je bevallen bent natuurlijk en het is een gemiddelde, maar lang zal het niet meer duren hoor!
Mij hebben ze met 38,4 weken ingeleid.... het was pas wel zo toen ik m de fles aan het geven was dat hij echt heeeel breed lachte maar was geen gemeende lach, maar toch zo schattig... We wachten af
hai met ongeveer 6 a 7 weken maar toen was het ook ineens schaterlachen (dus luidop lachen) en nu, met 15 weken zou je he eens moeten bezig horen als ik zijn buik 'pak' zooo lief
Met 3 en halve week. Om de woorden: "Is jou papa een lompe boerrrrr" ( hij liet een glas in stukken vallen). Daarna steeds als we die zin zeiden begon Dyon weer te lachen!
Hier ook al gelachen, vorige week voor het eerst. Op het CB zeggen ze dat het niet kan, maar ze kunnen me de pot op . Hij lacht zo breed en zo duidelijk als reactie op ons, dat het niet anders kan dan dat dit echt lachen is. Overigens is hij ook twee weken te laat geboren... Groetjes, Josien
finn's eerste lach was toen hij 3weken oud was.. hij is wel telaat geboren, bijna 42 weken, en nu lacht ie de hele dag door, en ook echt schateren! Zó leuk!!
Oudste lachte rond 8 weken voor het eerst. Begon met een grijns, toen hij 3,5 maand was kon hij schaterlachen. De jongst lachte met 3 weken al, ook eerst een grijns. Hij is nu ruim 7 maanden, schatert niet zo vaak als de oudste, maar kan wel ontzettend giebelen en dat is minstens zo leuk.