Help peuterbed.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Okeee mijn zoontje klom al eerder uit bed, maar we hebben toch nog een paar maanden kunnen rekken in zijn eigen bedje, maar hij klimt er nu weer uit!

Het is dus tijd voor een juniorbedje, maar hoe ga ik het voor elkaar krijgen dat hij daar daadwerkelijk in gaat slapen en niet lekker in zijn kamertje gaat spelen? Want dan word het tijd dat hij namelijk ook naar zijn eigen kamer gaat verhuizen.
    Dadelijk slaapt hij gewoon niet en gaat donderjagen.

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Waren we ook erg bang voor, is niet gebeurd! Zoon was 1, 5 trouwens...

We hebben rond middagslaapje het bed opgezet, in zn oude kamer, tegen de tijd dat dat klaar was, was hij zo moe dat hij meteen in slaap viel. Toen was 's avonds ook geen probleem.

Kijk gewoon hoe het gaat, het kan dus ook zijn dat je je druk maakt om niets!

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik denk dat je het gewoon moet proberen. Wij hebben ook net een peuterbedje gekocht. Hij heeft er nog niet in geslapen, dus kan niet zeggen hoe het hier ging.

Ik lees wel vaak hier op het forum dat de kindjes netjes in hun 'grote' bed blijven liggen...

4. Partyrocker

Pff ik hoop het echt. Het is namelijk nogal een mannetje die graag aan de wandel gaat :p.
    Maarja, slapen moet hij ook, dus ik hoop dat hij het snel doorheeft.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier is ze nu een tijdje over en na een aantal nachten wat gerommel, slaapt ze nu prima en gaat ze eigenlijk niet meer alles uit de kasten trekken. Kamer is wel dreumes-proof natuurlijk.

6. Partyrocker

Ja alles wordt ook omgegooid.
    Speelgoed naar beneden onder de commode enzo. Schommelstoel er uit.
    En strips op de stopcontacten.
    Vind het maar niks. Zijn eigen kamertje, maar wordt nu echt tijd.

Deel Deze Pagina