Wanneer de winterjas.?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door witte reus, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje.

Onze zoon is nu 5 maanden, en het begint kouder te worden maar wanneer doen jullie je beebjes de winterjas aan?
    Heb hem nu nog in de maxicosi een vestje aan en dan een fleece deken en een ander dekentje.
    Maar ik zat te denken om een spijkerjasje met bodywarmer te kopen. Zou het zonde vinden als hij het maar bijv 1 week aan kan....

alvast bedankt.

Gr Witte Reus.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik weet niet of je veel met hem wandeld? Strax als hij in de wandelwagen inzet zit dat is een spijkerjasje met bodywarmer denk ik te fris..
    Ze zitten maar tot de helft in de voetenzak.
    Wanneer je alleen in de maxicosie vervoerd zal een spijkerjasje en dekentje wel voldoende zijn..voor in en uit de auto.. Anders zal ik als nog een winterjasje kopen..

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje heeft haar winterjasje al aan nu. Je kunt toch desnoods een tijdelijk jasje kopen bij Zeeman? Voor een euro of 6 ben je klaar.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft der winterjas al ruim 2 weken aan

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hier nog niet in de winterjas. Als het straks dan ècht koud word heb je niks warmers meer toe te voegen. Ik zweer bij spijkerjack met bodywarmer, schat in daar nog wel een maandje mee te kunnen doen.

Groetjes Six

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Hier wel al een jas aan voor we naar buiten gaan haar.. En over haar benen een extra lakentje...
    En als het nog kouder word nemen we de deken erbij mee...
    Dit is in de maxi in haar bak is jas aan en dan ook deken er over

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nu heeft ze een fleecejas aan, maar zaterdag was het erg fris, toen heeft ze haar winterjas vor het eerst aangehad.

8. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Nova heeft nog een warm vestje aan buiten. Ik wil nog even wachten met een jasje tot het écht koud wordt. Dat zal niet lang meer duren ben ik bang.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo heeft ook nog een spijkerjasje en een bodywarmer aan. Wil het liefst zo lang mogelijk wachten met de winterjas. Nu scheelt het dat Vigo het altijd vrij warm van zichzelf heeft :) Hoop het zo ook nog een maandje uit te kunnen zingen...

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hier ook al een poosje aan hoor

bij een kind van 5 maanden zeker aan doen (tenminste dat zou ik doen)

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera (13 maaden) heeft ook al een aantal weken een winterjasje aan. Wel met een shirtje eronder, want binnen is het niet koud. Als ze een vestje met shirt aan heeft dan heb ik haar spijkerjasje eroverheen.

Liever iets koeler dan te warm kleden.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa heeft pas nu haar eerste winterjas. Haar eerste winter zat ze heerlijk warm in de Bunker (van Lodger). Vind ik stukken prettiger dan dat gewurm met een dik winterjasje. Ik deed dan een dubbelzijdig jasje/vestje van Ducky Beau over haar kleertjes heen. Had ze het heerlijk warm zonder opgefrommeld te zitten.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika heeft vorig jaar alleen een skipak gehad en verder in de buggy een vest en heerlijk hoog in de voeten/slaapzak van Nomad.

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Sanne heeft nu nog een gevoerde vest aan, maar nog geen winterjas aan, daar wil ik mee wachten tot het echt oud gaat worden. Sanne is altijd warm van zichzelf dus dat scheelt ook. Heb net afgelopen vrijdag een winterjas gekocht.

15. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb vorige week in frankrijk een leuke jas gekocht bij de H&M.beetje zo'n soort snowboard jas.met zak voorop en sluiting schuin aan de zijkant.
    maar nu t vaak zo regent trek ik m el aan hoor.en savonds na t eten als ik de honden uitlaat dan doe ik m ook aan.ik vindt t gewoon toch net ff te koud voor een vestje..ze is net voor t eerst wat verkouden geweest...dus doe ik m wel aan.maar als t zulk weer is als vandaag dan is t niet nodig en gaat t vest aan.

16. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hier ook nog met een vestje en bodywarmer.
    En dan als het wat frisser is gaat de Lodger bunker lekker hoog dicht.
    Als het kouder wordt doe ik hem zijn winterjasje pas aan.

17. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    damanja is 3 maanden en en die hefet haar winterjasje nog niet aangehad hoor. maar ja ze ligt ook lekker onder een dekentje in de wandelwagen

18. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik hem een grooter jasje gekoch en vouw de mouwen om zo kan hij hem nog een hele tijd aan
    hij draagt maatje 74 jasje maat 80 gekocht

19. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa heeft een fleecevest aan met capuchon. verder hebben we een voetenzak die heel hoog dicht kan zodat ook haar handjes lekker warm kunnen blijven. ik moet nog een winterjas kopen voor alyssa maar ik heb nog ff geen idee welke maat. we wachten dus nog effies. (heb nog wel een jasje liggen maar daar kan ze niet de hele winter mee door)

liefs doris

20. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Het weer is zo gek! Laatst was het koud, nat en windering. Vandaag wilde ik haar winterjas aandoen en was het rustig en best wel warm (ik had een trui aan en had het warm).. dus vandaag maar uit gedaan en een vestje aan gedaan.

Deel Deze Pagina