Baby ontbijt

Discussie in 'Voeding' gestart door tinkertje, 21 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    hoihoi dames,

Ik vroeg me af, ons meissie is 10 maanden oud en drinkt smorgens uiteraard nog een flesje en soms een papje (bambix volkoren 8+)..

Waneer ongeveer ga je ander ontbijt geven bij dr fles dus bijv boterham of dagelijks alleen papje enz.

Smiddags eet ze een boterham en drinkt ze dr fles helemaal leeg :)

Thanks

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Met 10 maand kan je prima over naar een bord pap als je dat zou willen.

Twee keer brood geven heeft niet mijn voorkeur, zelf krijgt zoon hier een bak yoghurt met havermout als ontbijt. Wel pas vanaf 11 maand omdat hij daarvoor geen interesse had in ontbijt. Hij krijgt wel altijd eerst nog bv.

Maar je kunt als je dat wel wilt ook gewoon een boterham bij haar flesje geven. Je ziet wel hoeveel ze ervan opeet.

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38

Bedankt!.. ze krijg hier ongeveer 2x in de week een bordje pap die maak je aan met haar flesvoeding, maar dat zou dus iedere dag mogen inprincipe?.

Was wel heel benieuwd naar hoe en wat Thanks

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik geef al een tijdje een bord pap dagelijks omdat mijn zoontje in de ochtend geen fles meer wil en zo kan ik toch zijn voeding erin krijgen.
    Als hij straks geen voeding meer hoeft krijgt hij een bordje havermoutpap met fruit of yoghurt met fruit en iets van vezels.

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Jahoor dat is prima.
    Zeker als je het met flesvoeding aanmaakt, dan vervangt het de melk nog niet.
    Lekker doen! En grote slab aan en haar zelf ook lekker laten proberen

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Top!,
    Hahaha jaa doet ze nu ook al zelf proberen zit echt overal hylarische!!!! Haha.. hou ervan! Tis een goede eetster lust tot nu toe alles (van wat ze mag eten dan!) echt heerlijk!

7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wij doen hier rapley, dan mogen ze alles (behalve zout, suiker en honing) en eten lekker zelf. Ideaal.
    Misschien dat je er nog wat tips uit kunt halen.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Onze zoon lustte geen pap, dus vanaf 8 maanden kreeg hij 's morgens een boterham. Ik begreep van t CB toen dr tijd dat dat een prima leeftijd was om ook met een ontbijt te starten.
    Hier kreeg hij vaak vroeg in de ochtend z'n flesje melk, sliep dan nog 1-2 uur en dan gingen we ontbijten, gezellig samen aan tafel.

9. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.815
    113
    Hier krijgt ze een boterham. Vaak eet ze maar een paar stukjes, de rest krijgt ze bij de lunch.
    Ze krijgt ook nog bv, kan me voorstellen dat we pap gaan proberen als ze dat niet meer krijgt.

Deel Deze Pagina