beloningsysteem 2jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door talia, 2 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa is 2jaar en 4 maanden, in september zou hij naar het kleuterklasje mogen, als hij droog is.
    hij kan het hoor zijn luier is soms meer dan 2u droog en als ik hem zonder luier laat lopen probeert hij zo vlug mogelijk naar het potje te lopen natuurlijk is hij soms te laat maar hij moet nog leren.

maar nu met Erenay wil hij steeds zijn pamper om gewoon omdat broertje dat ook heeft.
    en is het brullen om een luier als ik Erenay verschoon.

nu vroeg ik me af of mss het stickertjes beloonsysteem zou kunnen werken of is hij daar nog te klein voor?

dacht dan als hij op het potje is geweest dat hij dan zelf een tickertje mag plakken en als hij 5 stickertjes heeft samen koekjes bakken of iets anders leuks doen.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijn broer doet dat ook met zijn kindje. zelf sticker uitzoeken is voldoende :D misschien op zijn kleine armpje plakken .. je hebt ook van die tattoo achtig stickers. zodoende is hij trots op zichzelf en is het sticker een herinnering en die ziet hij dan de hele dag.. doel... hele arm vol plakken hahaha

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    wij hebben het ook zo gedaan
    met stickers
    en elke keer was hij trots dat hij het dna had gedaan
    maar hij moet er wel aan toe zijn hoor

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    met tatoos zie ik niet zo zitten heb liever niet dat hij helemaal vol geplakt loopt.
    maar zelf een stickertje op een papiertje plakken zal hij ook wel heel leuk vinden.

hij is e wel aan toe denk ik.
    hij kan het hoor hij is nu gewoon even te koppig gewoon omdat hij ziet dat broertje het ook aan heeft.

maar dan gaan we morgen stickertjes halen en iets moois knutselen waar hij ze op kan plakken.

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik doe het met Milan ook. Heb via www.amoriforkids.nl de "op het potje kalender" bestelt. Elke keer als ie een plasje op het potje doet, mag hij een sticker plakken. En stickers plakken is natuurlijk helemaal geweldig als je 2 bent. Als de kalender vol is mag Milan een cadeautje uitzoeken.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik denk dat je het moet houden bij het stickers plakken.

dat zal hij best wel snappen.

Na5 stickers iets leuks doen is nog te ingewikkeld.
    (Neem aan dat hij zelf ook nog niet kan tellen ;) )

Een kind van 2 jaar vind stickers plakken al prachtig..

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dat is echt een super idee maryloes.
    hoeveel dagen staan er op die kalender eigenlijk?

9. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Per vel moeten er 20 stickers geplakt worden. Het duurt dus wel even, maar is wel overzichtelijk.Milan weet precies dat ie op een leeg rondje een sticker moet plakken

10. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb gisteren zelf wat in elkaar gestoken en deze morgen zijn we samen stickertjes gaan uitkiezen en idd het plakken is al een feest op zich en hij gaat weer goed op het potje.
    en heeft nog niet om een pamper gevraagd.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Waarom mag hij naar het kleuterklasje als hij droog is?
    Snap niet helemaal.

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    in belgie gaan de kindjes vanaf 2.5jaar naar het kleuterklasje maar ze moeten dan wel uit de luiers zijn.

Deel Deze Pagina