Wanneer ledikantje en boxbodem omlaag?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Suits, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi,

Mijn kleine man is nu 5 maanden en rolt sinds kort op zijn buik en weer terug. Zelfs gaan zitten doet hij nog niet. Kruipen / tijgeren lijkt eraan te zitten komen.
    Hij gooit zijn kontje in de lucht en wil zich dan afzetten maar stopt wel zijn neus in de grond. Vervolgens gaat hij zich opdrukken met zijn armpjes maar vergeet dan de benen te bewegen (of spartelt alsof hij aan het zwemmen is).

Echt omhoog komt hij dus niet, maar wanneer moet je het bedje en boxbodem naar beneden doen? Wil ook niet op mn geweten hebben dat het hem toevallig lukt en meteen een ruime meter naar beneden klettert ;)
    Wanneer hebben jullie dat gedaan, en wat deed je kindje toen?

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Als ik jou was zou ik hem al naar beneden doen voor je het weet trekt hij zich op aan 1 van de spijlen en klettertie eruit...

wij hebben hem omlaag gedaan toen hij begon met op zijn knieen zitten en rollen.

3. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik geloof dat wij het rond 6 maanden naar de middelste stand hebben gezet. De laagste stand geloof ik rond 9 maanden.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ook gedaan toen ze konden draaien en omhoog begonnen te komen, want als het ineens lukt om zijn knieen onder zijn buik te krijgen loop je de kans dat hij uit bed/box valt. En dan zul je altijd zien dat je net even uit de kamer was als het hem lukt. Ene moment kunnen ze het niet en ineens lukt het ze!

5. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Precies! Dan gaan we vanavond maar even aan de slag denk ik!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Bedje hier omlaag gezet toen ze naar haar buik kon rollen. Boxbodem is iets dieper dan die van haar bed, die is nog niet omlaag; als ze aanstalten maakt te gaan zitten of de bovenrand probeert te pakken, dan gaat die ook omlaag.

7. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wij hebben het gedaan toen ze veel ging draaien. Wij hebben bij de box en het bedje drie standen. Toen ze zelf kon zitten hebben we hem op de laagste stand gedaan. Tenminste het bed. De box staat nog op stand twee maar die is bij ons vrij laag en aangezien onze dame niet groot is gaat dat nog prima. Ze komt met haar koppie er niet overheen. Ik denk dat wij hem niet op de laagste stand hoeven te zetten, dan zal ze niet meer in de box zitten.

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben ze volgens mij omlaag gedaan toen de kinderen zelf konden gaan zitten.

9. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    We hebben van het weekend de box en bedje omlaag gedaan, ons zoontje kan nu behoorlik goed zelfstandig zitten en begon de bovenrand vast te pakken. De box staat nu voorlopig op een middenstand want de onze is best laag. Hij merkt er niet veel van moet ik zeggen, vind het zelfs leuk want nu kan hij meer van de kamer zien.

Deel Deze Pagina