Wij hebben voor mijn man zijn fiets een Yepp achterzitje gekocht. Er staat op dat deze ook vanaf 9 maanden geschikt is. Mijn dochter is bijna 20 maanden en echt niet klein, maar het lukt ons niet om de bandjes op maat te krijgen. Op de kleinste stand heeft ze nog te veel speling erin. Doen we wat fout? (anders gaan we even naar de fietsenwinkel terug)
haha zo lijkt he.maar je doet het ni goed inderdaad.mijn zoon is 2 jaar 9 maanden oud en is n bg boy.past heel goed in. terug nr winkel!
ow das raar, ik krijg ze gewoon heel klein versteld. Vorige week nog een kindje van net een jaar erin gezeten en riempjes zaten gewoon goed strak..
Als ik ze strak doe, dan kunnen ze niet meer verder door de klipjes die daar zitten (weet niet goed hoe ik het uit moet leggen). En dan heeft ze dus nog te veel ruimte. Kun je hem aan de achterkant of aan de onderkant nog verder verstellen?
Nee achterkant en onderkant verstellen gaat niet. Hier zit dochterlief al vanaf 11 mnd ofzo in yepp zitje past prima, denk dus dat je misschien toch iets fout doe, maar weet zo niet wat.
Door de zachte schouderbandjes bedoel je misschien? Moet je de schuifjes even doorheen persen, kun je weer verder met trekken..