Ik heb een zittend beroep. Doe 2 x p wk yoga en 1 x p wk zwemmen, geen zwangerschapszwemmen, baantjes trekken. En af en toe een boswandeling...... Wie volgt?
Ik fiets veel. Brengen en halen naar de peuterspeelzaal levert me al 20 km op, drie keer per week. En verder tussendoor ook nog overal heen fietsen, we hebben geen auto. En natuurlijk achter mijn 2 peutertjes aanrennen, tillen, schoonmaken, was vouwen, speelgoed opruimen...volgens mij heb ik hier een aardige conditie door!
Wandelen met de honden (was een tijd minder door bekkenpijn, sinds 2 weken minder bekkenpijn dus weer lekker wandelen). Fietsen (honden lopen ik fietsen) meerdere keren op een dag. 1-2x per week een half uur baantjes zwemmen.
Tot 26 wk 4x per week naar het werk op de fiets 9km enkele reis Tot 24 wk 2x per week poweryoga Tot 33 wk 2x per week basicyoga ipv power Vanaf 34 wk zwangerschapsyoga En natuurlijk 2 kinderen jonger dan 4! Dat is al topsport op zich.
Nou, ik ben al onder de indruk door wat jij doet hoor Ik doe momenteel eens per week zwangerschapsyoga en verder wandel ik regelmatig en probeer ik thuis wat oefeningen te doen. Meer lukt momenteel helaas niet.
Voor de zwangerschap sportte ik regelmatig (2x per week) en ging op de fiets naar m'n werk.. Begin vd zwangerschap was ik zo moe dat ik na het eten naar bed ging. Toen dat weer beter ging wilde ik gaan sporten maar kreeg ik rugklachten, die al snel overgingen in bekkenklachten.. Nu werk ik halve dagen en de enige beweging die ik krijg is soms een stukje wandelen (op de dagen dat ik niet werk) en als ik wel werk een stukje fietsen (max. 15 min).. Dus hier niet zoveel beweging.. Tis nog maar de vraag of ik de komende 6 weken werken nog vol hou of helemaal in de ziektewet moet :x Hoop het na de zwangerschap wel weer lekker op te pakken, mis het wel dat mijn lijf gewoon meewerkt als ik wat wil
Ik doe veel te weinig aan sport. Als ik een half uur per dag loop is het veel. Ik fiets nooit want m'n auto staat altijd klaar. Ben geen echte Nederlander meer :S Nu het lekkere lenteweer eraan komt gaat hier zeker verandering in komen. Vanaf volgende week ga ik beginnen met de eerste yoga class
3 a 4x per week hardlopen, al gaat het nu op een wat rustiger tempo en meer op ontspanning. Ben er nog niet over uit wat ik vanaf 20 weken wil gaan doen, zwemmen, yoga, pilates, gym... *denkt*
Ik heb altijd al een hekel gehad aan sport Gym op school? bah! Enige sport die ik graag zou willen doen is paardrijden, maar daar was geen geld en tijd voor, en nu ben ik zwanger...dus dat plan kan voorlopig in de ijskast. Ik mag wel graag met onze hond wandelen, deed ik zowiezo 1x per week, zo anderhalf uur, en doordeweeks een kleinere wandeling. Maar door zwangerschapkwalen(moe, misselijk, etc)kreeg ik dat niet meer voor elkaar. Was al blij als ik de verplichte huishoudelijke klussen elke dag voor elkaar kreeg. Gelukkig gaat het nu hartstikke goed, dus ik ga weer regelmatig met onze hond aan de sjouw. Ik verheug me straks op de tijd als de kleine er is, heb een kinderwagen die geschikt is voor boswandelingen, dus ben van plan om lekker veel met hond & baby op pad te gaan!
Ik heb hetzelfde met sport als Nora1983, alleen hou ik niet van paarden Wel heb ik vroeger wat aan yoga gedaan en dat probeer ik nu weer een beetje op te pakken. Dat gaat op zich wel goed alleen moet ik wel oppassen met welke houdingen ik doe want sommigen zijn nu al te zwaar. Verder fiets en wandel ik zoals normaal. Ik heb nooit echt aan sport gedaan en ik zie niet in waarom ik nu ineens fanatiek zou moeten worden. Lijkt me niet gezond ook trouwens.
Niets, ik loop en fiets alleen eigenlijk. Voorheen wel altijd gesport maar heb er met 2 kleine kindjes niet zoveel tijd meer voor en dan vind ik het zonde van de centjes.
4x p.d met de honden wandelen, en nog 2x fietsen met de honden (om de beurt) verder na de winkel fietsen enz enz, niet zo super veel dus mag ook wel wat meer gaan doen als ik dit zo lees
Ik haat sporten, dus ik doe het ook niet Heb alleen een fiets voor het wegbrengen van de kids naar de PSZ, omdat het parkeerterrein daar altijd vol staat... Ik heb het gelukkig ook (nog) niet nodig, ik zou juist moeten aankomen ipv afvallen. ( bmi van 18.1 voor zwangerschap). Ik ben wel de hele dag druk aan het spelen met mijn meiden, dus beweging krijg ik genoeg, vooral zomers! Zodra ons zoontje er is ben ik wel van plan om zodra ik me goed voel een maandje te gaan fitnessen, heb ik na de bevalling van mijn meiden ook gedaan en hoe erg ik het ook haatte, mijn platte buik was 3 maanden na de bevalling weer terug dus daar gaan we nu ook voor!
Ik ging altijd naar de sportschool voor cardio en krachttraining maar ben de laatste twee weken zo verschrikkelijk moe. Hoop wel dat ik het weer snel kan oppakken als ik nu al afhaak... Haha.
Probeer elke dag mijn pilates bij te houden, ene dag wat meer dan de ander i.v.m. Vermoeidheid, duizelig, low energy !!