wanneer lepel met goede kant naar de mond

Discussie in 'Voeding' gestart door annekulpe, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoe lang heeft het geduurd bij jullie kleintjes totdat ze de lepel ''normaal'' in de mond doen ipv vlak voor de mond op de kop en dat dan uiteindelijk bijna al het eten op de grond voor de hond beland...

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij jelle heeft het maar een paar dagen geduurd... Hij moest een keer wat langer wachten op het eten en ik denk dat hij zo'n honger had dat het ineens goed ging... :)

Wat bij Jelle trouwens wel scheelt is dat ik een speciale vork voor hem heb, met een gewone gaat het ook niet zo geweldig.. Zal even kijken of ik er een plaatje van kan vinden...

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een link gevonden, het bestekje wat ik heb is het 4de plaatje, het eerste leeftijd bestek. Je kunt het op de foto niet zo goed zien, maar het loopt krom zodat het goed in het knuistje past en ze niet zo'n grote schepbeweging hoeven te maken...

http://www.nuby.platformtwo.com/index.p ... 46&lang=nl

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ok. dan ga ik dat maar eens proberen
    bedankt

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin doet t sinds kort goed om, soms nog andersom maar het gaat echt al top!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij Annika duurde dat een paar dagen, ik denk dat ze toen net een jaar was. Nu eet ze al maanden gewoon zelf. Alleen soep kan ze nog niet zelf. Voeren doen we eigenlijk niet meer sinds ze 13 maanden is, alleen als ze ons de lepel geeft en for-old-time-sake nog een keertje gevoerd wil worden, maar dat is zelden. Ze kan nu zelf prima met een lepel en een vork eten.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame met anderhalf jaar

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hier al 3 weken een flinke smeerpartij...

Deel Deze Pagina