bijna 1 jaar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora en Boots, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Heb vandaag gewoon een beetje een rare dag, denk veel terug aan de bevalling en hoe snel de tijd is gegaan.
    Bij het naar bed brengen, had ik gewoon de tranen in mijn ogen...
    Ben zo trots op mijn meisje, en vindt het super bijzonder dat ze morgen alweer 1 jaar wordt!

Kan niet wachten,haha!

Nog meer senitimentele moeders?;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ten eerste gefeliciteerd!!!!

Heel herkenbaar. N. is 4 minuten over 12 geboren in de nacht, dus de dag van mijn bevalling is een andere dag dan de geboorte.
    Toen ik de dag voor N. d'r verjaardag aan het werk was, was ik er de hele tijd mee bezig. Ik was zelfs zenuwachtig...
    En tja, ook hier wel traantjes weggepinkt!

Geniet van vandaag!!

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Als eerste van harte gefeliciteerd!

Ja ik herken dat wel,je beleeft het toch allemaal weer een soort op nieuw...mijn meisje is over 1,5 week jarig en begin dat gevoel weer te krijgen....Het jaar is echt voorbij gevlogen....
    Mijn andere dochter word over 5 weken 3,dan te bedenken dat ze volgend jaar naar school gaat....pffff

4. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochtertje! Zo herkenbaar hoe jij je gisteren en vandaag voelt! Ik was er ook enorm mee bezig en heb er 's nachts van wakker gelegen. Het blééf door m'n hoofd gaan: oh, een jaar geleden braken m'n vliezen, een jaar geleden gingen we naar het ziekenhuis, een jaar geleden werd 'ie geboren, etc. etc.

Een hele emotionele, maar oh zo mooie bijzondere dag was het toen Quinten 1 jaar werd.....

Geniet ervan meis!

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier ook bijna een 1-jarige! Wat vliegt de tijd.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Bedankt voor de reacties dames! "Het was echt een super dag, lekker rustig en heel gezellig. Alleen het slapen wil nu nog niet zo, terwijl ze wel echt op is. Maar dat lijkt me ook wel logisch na zo'n dag!

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Gefeliciteerd met Isa!
    Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Kan me voorstellen dat het een heel bijzonder moment is.
    Ik heb het nu al dat ik de tijd vindt vliegen en moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een keer of 2 per week terug denk aan de bevalling en er nog helemaal vol van ben.Of ook grappig soms gewoon denk oh mijn god ik ben gewoon bevallen hahaha.Groetjes!

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee meid,
    Gefeliciteerd met je dochter! Hier ook vandaag de eerste verjaardag gevierd, helemaal geweldig. En wat was het geval: ik heb de hele week met een brok in mijn keel gelopen en heel vaak even gehuild omdat het zo snel gaat en omdat ze zo groot wordt, maar vandaag was echt een superdag, heel leuk kinderfeest en geen tranen! Geniet nog maar even lekker na, doe ik met je mee!

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hier ook een net 1-jarige! Ik was ook super emotioneel hoor! Alles kwam weer terug ofzo. Heel bijzonder. Stond ik echt van te kijken. Maar het was zo'n leuke dag, haar eerste verjaardag! Jullie ook allemaal gefeliciteerd!

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Donderdag wordt Lisanne 1. En ik heb het ook. Sentimenteel! Ongelofelijk hoe snel het jaar is gegaan. Een jaar geleden zat ze nog lekker warm in mijn buik en nu kruipt ze vrolijk in de rondte en wordt ze donderdag al weer 1. Ik schiet al weer vol als ik dit typ.:);)

Deel Deze Pagina