...met een sjaal over haar hoofd door de kamer loopt? (ook over haar gezicht, dus ze kan niks zien!) Zelfs vallen is niet erg, ze loopt gewoon weer lachend door. Zijn er meer kindjes die dit grappig vinden?
Jesper doet dat met een mutsje en dan trekt hij hem helemaal naar beneden en een lol dat hij dan heeft.
o ja hier nog een. sjaal, broek, trui eigenlijk alles wat ze kan pakken doet ze om der nek of op de hoofd. van de week liep ze met een string van mama op der hoofd rond en ze vond het nog mooii ook (wel een schone hoor haha) en liep er echt trots mee rond. soms vind ik het wel eng want soms draait ze een broekje om der nek en trekt er naar mijn idee best hard aan. ben dus bang dat ze der eigen eerdaags ophangt als ik even niet oplet. wasmandje is nu ook van de kamertje af en der kast krijgt ze niet meer zomaar open
Jaaa, Merel ook. Jas, deken, broek, kous, alles at ze vindt gaat om haar nek en hoofd. En dan loopt ze maar te roepen:"moooiiiiiii, spiegel kijken".
Evy liep gisteren met mijn én haar sjaal (van de kapstok geplukt) en haar keukenschort aan door de kamer te banjeren
Mijn zoontje doet het ook is van ongeveer dezelfde leeftijd. Misschien is het imitatiegedrag? Zelf kleren aan doen, das om doen...
Ja hoor, hier haalt ze de wasdroger of wasmachine nog wel eens leeg, vaak loopt ze dan met meerdere onderbroeken om haar hoofd, sokken die ze om zich heen slingert etc. rond.
Yep, ons meisje deed dit ook heel veel. En inderdaad met alles wat ze te pakken kon krijgen. Allereerst probeerde ze alles om haar nek te doen (wat ik wel een een beetje eng vond met bv een riempje of een gesp van mijn bh) en ook dan op haar hoofd, hehe....en dan maar lopen terwijl ze niets kon zien en wachten totdat papa en mama lachen zodat ze daarna zelf heel hard kan lachen!@!
haha zew kunnen een lol hebben met zoiets simpels he? die van mij houd niets op zijn hoofd MAAR staat de hele tijd op zijn hoofd eerst met twee handen ernaast en nu kijkt ie me aan en "roept" ie aaaaahhhh en doet ie zijn handen los (alsof dat een extra prestatie is en ik perse MOET kijken) hij kijkt dan tussen zijn benen door naar alles, hij vind zoiezo alles erg mooi als hij het op zijn kop ziet..... ach ja altijd leuk van die fases....
Hier ook een showgirl. Ze heeft door dat een sjaal om je nek moet en zodra ze 'm ziet liggen gaat ze het zelf doen. Heel leuk om te zien. Alles is nu zelf doen, dus ik was me gek
Jelle doet dat nu ook, en het toppunt van leuk is dan als hij zich opzij laat vallen... Dan ligt hij helemaal in een deuk... En ik heb Jelle wel eens betrapt met een gebruikte boxershort van mijn man op zijn hoofd.... Sindsdien zit hier de badkamer deur dicht als ik er niet in zit...
Hier eigenlijk met alles wat maar over zijn hoofd kan en dan inderdaad zo snel mogelijk lopen totdat het boem is. Hahaha ik kan er wel om lachen!
rachelle doet dat ook doet ze haar muts op en mijn sjaal om en zo loopt ze door het hele huis en lachen dat ze dan doet haha