Hallo, Ik ben bijna 4mnd geleden bevallen met een vacuum. Tijdens de extractie ben ik ook nog ingescheurd. De knippen zijn goed genezen, het liteken nog wel gevoelig maar niks bijzonders..........maaaaaar Ik heb heel veel last nog van de scheur. Die zit voor aan aan de rechter kant, niet zo heel belangrijk misschien waar hij zit maar ik weet zeker dat het niet de scheur is. Voornamelijk pijn met sex en als ik een tampon wil gebruiken........dit gaat gewoon niet. De sex gaat redelijk maar het houd niet over. Is het verstandig om er naar te laten kijken of kan het nu nog gevoelig zijn? Ik vind het ook eng om naar te laten kijken omdat het dus pijnlijk is. Het is niet echt een geweldige plek om pijn te hebben. Ik hoop echt dat je me kan advieseren!
HOihoi, Wat ontzettend vervelend dat je nog pijnklachten hebt! Het beste is toch om er even naar te laten kijken dan kan er goed beoordeeld wroden waar het van afkomstig is en of er iets aan gedaan moet worden. Het beste is om contact op te nemen met je huisarts. Imke
Beste Iemke, Ik heb vandaag het VU amsterdam gebeld, daar ben ik onder controle geweest tijdens mijn zwangerschap en ik ben daar bevallen, ik mag donderdag komen en dat gaat de gyn kijken Ik hoop dat ze niks bijzonders vinden......