Hallo, Ik heb 8 jaar de Diane35 geslikt en gestopt sinds 1 januari (strip was op en op 4 januari mijn regels gehad). Op 16 januari heb ik aan de linkerkant van mijn navel buikpijn gehad (een hele 3 tot 4 uren), volgens de planning zou dit de eisprong zijn geweest! Nu hebben we geklust op 16 - 18 - 20 januari is dit wel het juiste moment geweest? Verder hebben we niet meer geklust (we zijn niet zo n grote klussers ) Nu heb ik vanmorgen (2feb) mijn regels gehad! Ik was eigelijk heel blij omdat mijn lichaam weer 'werkt'! omdat je toch vanalles leest over die Dianepil.. Nu is mijn vraagje, wanneer klussen we nu het best deze maand? En hoe weet je dat voor volgende keren....? Alvast hartelijk bedankt, Mvg Evy
Hoi evy, je kan het beste gemeenschap hebben vlak voor tijdens en na de ovulatie. Dus wat je deed wat prima maar had een ook nog de 14 en de 15 gekund. Je zou een ovulatietest kunnen doen(zie elders deze site) om precies te bepalen wanneer je eisprong is. 60% van de vrouwen word binnen het half jaar zwanger. Ga er daarom niet vanuit dat het gelijk raak is. Oefenen baart kunst. Imke