Wel heel erg veel last van spuitjes....(4mnd)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Momfulness, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Juliën heeft zijn 3e en voorlopig gelukkig laatste spuitjes gehad!

Van de eerste twee keer heeft hij geen last gehad en geen kik gegeven maar nu....

Hij huilt al 7 uur achter elkaar onafgebroken heel hard! Het is zo zielig.

Nu is hij eindelijk stil toevallig, hij heeft hele erge stuipen omdat hij zo overstuur is geweest. Vraag me af of dit nog normaal is. We hebben wel gebeld en we mochten hem nog een zetpil geven maar weet even niet wat ik nu moet doen. :(

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    waar dat ze ook rustig van worden bij pijn is een lekker warm badje,dat leid ze wat af en meestal vinden ze dat wel leuk.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sofie, bedankt!!
    Als hij straks nog wakker word en er weer last van heeft leg ik hem lekker even in bad. Goed idee zeg, want hij gaat ook graag in bad.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    heeft hij last van zijn beentjes?
    Of koorts?
    Ik deed altijd lauw tegen koud aan washandjes over de prikplek,dat vond ze heerlijk,trok de brand er een beetje uit..
    En zoiezo zou ik hem voor het slapen gaan een zetpil geven!
    Beterschap!

5. mama juul

mama juul Lid

Dec 25, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Je zoontje is 4 maanden toch ?
    en dan al 3x spruitjes ? vindt het pittig hoor om daar mee te beginnen...
    De darmpjes zijn net aan het rijpen...

Hoop dat het snel over is voor hem !

Juul

6. mama juul

mama juul Lid

Dec 25, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahahhahaahhahahahaha

lees net SPUITJES !!!!!!

Excuses :):):)

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    met zetpil bedoel je paracetamol?geef hem de zetpil. we hadden het gister. ik heb aan onze zoon zetpil gegeven. hij kon daarna lekker slapen. hij had wel lichte koorts. maar het steeg ineens heel snel.het verlicht de pijn verlaagt de koorts. laatste keer hadden we hetzelfde. ik had toen ook gewoon de zetpil gegeven.

8. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Die van ons had van deze spuit ook heel erg veel last! Na een zetpil ging het beter.

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Oh... oeps .... whahhahahha ik had dus precies hetzelfde. Ik snapte al helemaal niets van alle reacties tot ik die van jou tegen kwam Ik nog denken, wie geeft een baby van 4 mnd nou spRuitjes!? :):)

On topic: Wat zielig! idd even een zetpil geven hopelijk knapt hij snel weer wat op! Wat veel prikken heeft hij trouwens al gehad voor 4 mnd.

10. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

Mar 8, 2009
    1,354
    271
    83
    Female
    Oeps... ik blij dat ik niet eerder een reactie heb gegeven, nadat ik de topic eerder had gelezen... ik las nl ook spRuitjes...
    Ik heb overigens mijn dochter (bijna 4 maanden) vanavond echt spruitjesprak gegeven, voor het eerst deze groente.

11. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Ehm...je moet het natuurlijk zelf weten, maar naar mijn weten 'mag' een kindje die toch pas vanaf 12 maanden?:)
    Kind & Gezin - Wat mag ik op welke leeftijd geven

OT: wat zielig zeg, hoop dat het snel over is! hier nooit geen last gehad gelukkig.

Share This Page