Juliën heeft zijn 3e en voorlopig gelukkig laatste spuitjes gehad! Van de eerste twee keer heeft hij geen last gehad en geen kik gegeven maar nu.... Hij huilt al 7 uur achter elkaar onafgebroken heel hard! Het is zo zielig. Nu is hij eindelijk stil toevallig, hij heeft hele erge stuipen omdat hij zo overstuur is geweest. Vraag me af of dit nog normaal is. We hebben wel gebeld en we mochten hem nog een zetpil geven maar weet even niet wat ik nu moet doen.
waar dat ze ook rustig van worden bij pijn is een lekker warm badje,dat leid ze wat af en meestal vinden ze dat wel leuk.
@Sofie, bedankt!! Als hij straks nog wakker word en er weer last van heeft leg ik hem lekker even in bad. Goed idee zeg, want hij gaat ook graag in bad.
heeft hij last van zijn beentjes? Of koorts? Ik deed altijd lauw tegen koud aan washandjes over de prikplek,dat vond ze heerlijk,trok de brand er een beetje uit.. En zoiezo zou ik hem voor het slapen gaan een zetpil geven! Beterschap!
Hallo, Je zoontje is 4 maanden toch ? en dan al 3x spruitjes ? vindt het pittig hoor om daar mee te beginnen... De darmpjes zijn net aan het rijpen... Hoop dat het snel over is voor hem ! Juul
met zetpil bedoel je paracetamol?geef hem de zetpil. we hadden het gister. ik heb aan onze zoon zetpil gegeven. hij kon daarna lekker slapen. hij had wel lichte koorts. maar het steeg ineens heel snel.het verlicht de pijn verlaagt de koorts. laatste keer hadden we hetzelfde. ik had toen ook gewoon de zetpil gegeven.
Oh... oeps .... whahhahahha ik had dus precies hetzelfde. Ik snapte al helemaal niets van alle reacties tot ik die van jou tegen kwam Ik nog denken, wie geeft een baby van 4 mnd nou spRuitjes!? On topic: Wat zielig! idd even een zetpil geven hopelijk knapt hij snel weer wat op! Wat veel prikken heeft hij trouwens al gehad voor 4 mnd.
Oeps... ik blij dat ik niet eerder een reactie heb gegeven, nadat ik de topic eerder had gelezen... ik las nl ook spRuitjes... Ik heb overigens mijn dochter (bijna 4 maanden) vanavond echt spruitjesprak gegeven, voor het eerst deze groente.
Ehm...je moet het natuurlijk zelf weten, maar naar mijn weten 'mag' een kindje die toch pas vanaf 12 maanden? Kind & Gezin - Wat mag ik op welke leeftijd geven OT: wat zielig zeg, hoop dat het snel over is! hier nooit geen last gehad gelukkig.