hier 8,5 maand oud, ze loopt dus net een weekje los volgende week word ze 9 maanden oud mijn oudste zoon met 9 maand en middelste zoon met 10 maanden. ikzelf was 14 maanden toen ik los liep en mijn vriend was 8 maanden oud toen hij los liep.
F 6 maanden overal langs en met 9 maanden helemaal los (voor minimaal 5 meter) Y 6 maanden overal langs en met 9 maanden en twee weken helemaal los (hetzelfde als hierboven)
De oudste met 18,5 maand los. Vanaf 12 maand wel aan een handje mee. Mijn jongste(8,5 maand) staat ook nog niet. Eerst maar kruipen, tijgeren is nu hip..
Met 11 maanden 1-2 pasjes los, sinds zijn 1ste verjaardag haalt hij makkelijk 6 meter los. En nu elke 2 dagen kan hij een stukje verder.
Mijn zoontje liep 2 dagen voor zijn 1e verjaardag en mijn dochterje is nu ruim 13 maanden en zij loopt alleen nog langs tafel/bank.
Thirza begon met 8/8,5 maand zich op te trekken en langs te lopen. Heeft vervolgens tot 15 maanden geduurd voor ze echt helemaal los liep, (maar ws duurde dat ook een tijdje, omdat ze veel last van haar oortjes had).
11 maanden rond eerste stapjes (direct zo'n 3 meter!) met 11.5 maanden rende ze al rond tweede in afwachting hihi zal nog wel even duren
Zoontje liep vanaf een dag na zijn eerste verjaardag korte stukjes los. Twee weken later ging hij als een trein. Dochter liep pas met 18 maanden.
Met 10 maanden langs de meubels en 1 week voor z'n 1e verjaardag los. Nu vindt hij het heel leuk om op z'n tenen te lopen, ziet er heel schattig uit.