Kan het me aan de ene kant wel voorstellen vooral met 3 maar ik was het met 22 mnd echt wel helemaal zat hoor,vond dat tillen wel heel zwaar worden!
1e met 11 maanden 2e met 12 maanden 3e met 13 maanden 4e daar wachten we nog op, hij is nu bijna 11 maanden en nr 1 zal ie niet verslaan haha
Oudste liep zijn eerste stappen los een paar dagen voordat hij 1 werd. Jongste liep los met 9 mnd. Dat was voor haar (en dus ook voor ons) héél fijn, want ze was zo gefrustreerd dat ze weer eens iets wilde wat nog niet lukte. Toen ze dit kon, klaarde haar humeur weer voor een poosje op
Mijn dochter met 2 jaar Hupte op haar billetjes en vond dat stukken makkerlijker Zoon met een maand of 14 en de jongste net voor zijn eerste jaar
onze zoon liep al rond de tafel rond 7,5 maand en 2 dagen na ze verjaardg rende die door het huis opeens...
Hier loopt ze nog helemaal niet. Ook niet aan de hand, alleen langs meubels.. Los staan lukt haar ook nog niet.
Hoe was haar eerste verjaardag? Ik dacht dat jouw kindje ouder was.. Hier loopt ze ook nog niet.. Los staan ook niet. Ze gaat een enkele keer zelf staan en loopt alleen maar langs de tafels als je de afstandsbediening weg legt. Wordt dit weekend 1 jaar. Alle andere kindjes binnen de familie liepen voor hun eerste verjaardag. Vriend ook, ik bij 15 maanden ofzo.
Haar eerste verjaardag was super Mijn dochter is van 30 augustus 2011. Ze is nu 1 jaar en 2 weken Lopen doet ze ook nog niet hoor. Losstaan hooguit een paar seconde. Verder loopt ze wel langs de tafel, box en stapt ze over van object naar object. Daarbij moet ze wel het andere object al vast kunnen houden. Ze stapt ook aan 2 handen. Los lopen gaat hier denk ik nog wel even duren. Ik liep by 12 mnd en mijn vriend by 16 mnd x
Knap hoor!! Misschien kan het lopen dat ook ineens heel hard gaan! Hier hoor ik iedereen erover: Laat haar lekker gaan hahaha.. Maar iedereen moet dan vertellen hoe snel andere kindjes liepen. Ik moet een loopstoel aanschaffen, zodat ze sneller gaat lopen. Ja uuhhhh, lopen kan ze lang zat hoor! Kindje van mijn zusje, 2 weken jonger, is sneller en die moet overal weg gehaald worden. Daar hoef ik me nog niet druk om te maken haha..
Het eerste jaar is zeker hard gegaan :O Wat leuk dat onze kindjes rond dezelfde leeftijd zijn Weet je, ze gaan allemaal lopend naar de basisschool. Een kindje loopt gemiddeld tussen de 13-15 mnd geloof ik. Een jaar is best snel. En voor het jaar heel snel Mijn dochter is met niks snel geweest kwa grove motoriek. Altijd gemiddeld. En dan krijg je soms vragen als doet ze dit of dat al? Soms best vermoeiend...haha. Lekker alles op haar tempo. Ik forceer niks. Komt helemaal goed x
onze zoon ging los lopen met 15maanden. Maar hij wandelde al vanaf dat hij 8,5maands was aan de meubels enz. x
Oow wat een snelle rakkers allemaal. Hier helemaal niet. De oudste met 18 maanden uit het niets een hele wandeling De jongste loopt al vanaf een jaar langs dingen, maar het schiet niet echt op, we oefenen wel met handjes vasthouden, maar het lijkt alsof hij het echt lastig vindt. Hij stapt ook met een voetje naar binnen - iemand tips? Bedankt