Met 7 maanden overal langs en met precies 13maanden los ( op vaderdag ) Ik liep met 10 maanden los en mijn man met 20 maanden
Casper liep vanaf 14 maanden los. toen was het gedaan met de rust hihi eergisteren waren liep hij 2 min alleen in de achtertuin. Toen we gingen kijken, hing meneer bovenin aan de schutting (van 2 mtr hoog)!! soms verlang ik terug naar het kruipen tijdperk
Zoon met 12 maanden gelijk de straat uit (met 11 maanden stukjes maar ik tel altijd vanaf het moment dat er meer gelopen werd dan gekropen) Dochter met 13,5 maand (met 12 maanden achter de poppenwagen en met 13,5 maand los en gelijk ook goed)
Zoon liep los met 13,5 maand, paar stapjes, met 14 maanden liep hij echt weg Zie het onze dochter nog niet doen, die is met alles een stuk langzamer en ze hoeft niet zo nodig. Ze trekt zich vanaf ca 11 maanden overal aan op en loopt nu langs de tafel, loopt ook van meubel naar meubel, maar alleen als ze ze kan aanraken. Lopen aan twee handen of achter een loopwagentje gaat ook. losstaan hooguit voor een paar seconden.
Kruipen: met 13 maanden (daarvoor billenschuiven en 'huppen') Optrekken tot staan: met ±14 maanden Overal langs lopen: met ± 15 maanden Losstaan: ± 18,5 maand Loslopen : 19 maanden Dennis is een laatbloeier dus maar hij loopt nu wel alsof hij nooit anders heeft gedaan en is nog nooit vervelend gevallen omdat hij heel keurig zijn kont naar achteren gooit of z'n handjes naar voren.
Oudste liep met 7 maanden overal langs, maar echt los pas met 18 maanden! Hij vond het en eng, en hij heeft veel oorontstekingen gehad ( en is hier ook aan geopereerd ). Jongste liep met 12 maanden goed.
Hier liep ze rond de 11 maanden wel een aantal stapjes los. Toen we haar 1e verjaardag vierden (3 dagen na haar echte verjaardag) ging de bel en liep ze zo naar de deur