Ik zou het gewoon eens proberen! Zit ernaast en goed leren op aan af stappen. Je merkt snel genoeg of het kan of niet. En anders is een tuigje en de beugel nog een optie om het veilig te houden.
Onze dochter zit er nu een paar weken 'los' in. Heerlijk, ze eet weer veel beter (voelt zich volgens mij heel belangrijk en 'groot') en klimt er zelf in en uit.
Zoontje was 20 maanden toen we de Stokke kinderstoel als gewone stoel gingen gebruiken, hij was/is geen klimmer of weglopertje...
Bij de oudste de beugel van de triptrap met net 2 jr er permanent afgelaten. Bij de jongste gebruik ik hem alleen met eten, de rest van de tijd klimt ze er zelf op als ze gaat kleuren oid. Die moet nog 2 worden, maar ze klom er toch zelf in en uit en dit is minder gevaarlijk
Hier met een jaar of 2 de beugel van de trip trap eraf gehaald, hij klom toen al regelmatig zelf in de stoel, helemaal er bovenop staan en dan erin glijden, maar met een jaar of 2 kon hij ook een maaltijd redelijk aan tafel blijven zitten. Voorheen zette ik heb dus wel in de beugel om hem aan tafel te houden
Zo wat een turnstertje! Misschien maar gewoon proberen.. Ik weet zeker dat hij het kan. maar of hij het ook tijdens het eten kan?
Haha ja mijn dochter is gewoon een aapje nergens bang voor vind allerlei bizare manieren om te klimmen en springen... ) Ze is indd erg sportief dus denk dat het megasporter wordt, hihi. Ik zou gewoon weghalen dat verkleiner en kijken hoe dat zal gaan. Terugplaatsen kan je altijd nog!
Kort na de eerste verjaardagen al, bij alle 4 eigenlijk. Onze kinderen houden niet zo van vastzitten en zitten sindsdien op de gewone stoelen. In het begin vielen ze dan nog wel eens van de stoel af, maar dat hebben ze snel geleerd. Eigenlijk net als met niet uit bed leren vallen.