Hallo allemaal, Moet even mijn verhaal kwijt, vorig jaar een missed abortion gehad, een jaar later eindelijk weer zwanger, wat waren we blij maar het was ook heel spannend. Helaas donderdag op koninginnendag begon ik te vloeien, steeds meer en meer, vrijdag morgen voor de echo geweest en helaas het vruchtje was al weg. Vanmorgen wederom naar het ziekenhuis om goed te bekijken of de baarmoeder wel schoon was, anders moest ik weer gecurreteerd worden.. maar "gelukkig" dit was niet nodig.. En nu zit ik thuis, ben redelijk rustig, met vlagen verdrietig, ben meer verbijsterd eigenlijk.. waarom nu weer?? En ook weer met de gedachte gaat het nu weer een jaar duren?? Echt ik hoop en hoop van niet!!! [-o< [-o< 1 ding weet ik zeker.. mijn twee kleine sterretjes blijven voor altijd in mijn hart! Gr Inge
Inge , ik wens je veel sterkte de komende tijd.Wat vreselijk dat je dit 2x moet mee maken. Volgens mij zegt het niks dat je er een jaar over hebt gedaan om weer zwanger te worden , mischien gaat het nu wel sneller. Als jij er weer aan toe bent kun je weer proberen zwanger te worden. Groetjes Herma
Heel veel sterkte gewenst met alweer een verlies. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden van een wondertje dat bij jullie gaat blijven.