Hoi, Wanneer ging jouw kind over naar maatje 5 (luier)? Mijn dochter is nu 19 maanden en draagt al lange tijd 4+ maar lekt soms door aan de voorkant. Ze drinkt wel gigantisch veel dus vraag me af of een grotere luier helpt of dat ik gewoon niet zo veel water moet aanbieden? Ze is trouwens ongeveer 82 cm en een gemiddeld postuur. Weet niet precies wat ze weegt nu. Ze draagt pampers baby dry.
Hier met 16 mnd overgegaan op 5. Ze is nu overdags zindelijk al vanaf augustus. Ze is nu 22, 5 mnd en draagt alleen snachts een luier maat 6. Ze weegt bijna 13, 5 kilo en is 1m02, 5 lang.
Dochtertje is nu 19 maanden en draagt sinds 2 weken ook maat 5. Past prima en is niet eens heel groot.
mijn dochter is nooit tot maatje 5 gekomen, is een klein fijn meisje. Mijn zoontje van bijna 1,5 draagt al even maat 5, maar is ook wel omdat de lidl geen 4+ heeft.
Hier met 14 mnd overgestapt van 4 naar 5, ze plaste erlangs. Vond 5 nog wel wat groot vallen dus ik had na 2 pakken maat 5 nog eens 4+ geprobeerd, maar die vind ik wat klein en er gaat regelmatig wat poep langs. Dus volgende pak wordt gewoon weer 5. Een niet heel groot of dik meisje van pak m beet 10,8 kilo, maar wel met flinke billen en bovenbenen
Zoontje is overdag zindelijk, maar 's nachts nog een luier. Past nog makkelijk maatje 4 (net als zn zusje 's nachts). Ik heb ooit wel 5 gekocht, maar voor de pasvorm heb ik die niet eens nodig. Maar ons zoontje is klein en fijn.
Dochterlief hier al maat 4. Nr 3 past goed maar ze drinkt goed en plast ook veel. Dus ik heb weinig keus.
Hier nu de laatste pakken 4plus op aan het maken, hierna over op de 5 en vd zomer gaan we aan de zindelijk heid beginnen als hij het eerder niet zelf aan gaat geven.
Hier precies hetzelfde haha. Doorlekker is wel alleen 's nachts. Ga van de week een pak 5 halen voor 's nachts. Eens kijken of dat helpt.
Heeft te maken met je lichaamsbouw en natuurlijk de grootte van de billen en de bovenbenen. Hier zijn we nooit verder dan 4+ gekomen en de jongste was toch pas met 3 1/2 zindelijk. Zijn smalle kindertjes met smalle bovenbeentjes en kleine kontjes.
Jeetje, wat laat allemaal Mees zit nu al in maat 5.. Maat 4 kan nog wel op zich, maar heb het idee dat 5 beter zit
Hier overdag gewoon maat 4. Zoontje is 16 mnd maar weegt nog geen 10 kg. 's nachts heeft hij wel maat 4+. Puur omdat maat 4 de urine niet kan houden.
Ahum, hier al sins 8 maanden... eerst alleen snachts. Inmiddels bijna14maanden, en nu al dag en nacht 5+...