Mijn meisje drinkt uit de difrax fles en eindelijk sinds een lange tijd gaat het nu goed, ze drinkt voldoende en goed. De laatste dagen alleen doet ze zooo lang over haar fles. Na 10 min had ze nog maar 30 cc eruit gekregen. Wanneer gingen jullie over op de M speen? Ze drinkt haar fles nu redelijk snel maar heeft daar geen last van (krampjes of wat dan ook). Ze krijgt nutramigen AA zonder jbpm er door heen.
niet. zolang de s goed blijft gaan gewoon bij de s blijven. Wij gebruiken de M speen alleen omdat ik jbpm heb en dus halverwege de fles de s te klein is (en dus wisselen we halverwege om naar M), maar er zijn ook regelmatig flessen bij dat hij de m niet nodig heeft en zelfs met de jbpm het prima uit de s lukt.
Ik zou zeggen probeer een keer de M speen. niet ieder kindje gebruikt een M speen, sommige alleen maar. Hier mijn zoontje vanaf het begin speen 2 van kruidvat (foutje/niet gezien) en dat ging gelijk prima. Dus niet wat anders geprobeerd. Maar ik zou zeggen, probeer het en zie of het echt verschil uitmaakt
Ik heb de M speen ook gekocht maar mijn zoontje kon het niet aan, ging veel te snel. Dus vervolgens een satéprikker door de speen gedaan en toen ging het sneller maar niet te snel.
Wij zijn na zo'n 6 weken over gegaan op de 1-2-3 speen, telkens als de fles verhoogd werd gebruikten we eerst stand 3 later weer stand 2. Inmiddels krijgt ze 1 keer per dag rijstebloem door de fles en ook dan stand 3. Met de melk overdag stand 2, alleen 's nachts is ze soms te moe om goed te drinken en dan dus ook stand 3...,
Na 5 weken hebben wij de m speen gekocht omdat het met de s speen 30 min duurde! Maar die was toch maatje te groot... Dus de 123 speen gekocht en stand 2 is nu prima!
Ik ging met 12 weken ofzo al naar M! Moest haar toen wat rechter op zetten, anders verslikte ze zich...
Ik ben ook heel vroeg al overgestapt op de M speen. Hier JBPM door de voeding en de S speen was daarvoor echt te klein. De M speen gaat goed, maar wij halen wel tijdens het voeden zo'n 4 keer de fles er uit en doen dan ff de fopspeen er in. Anders lurkt meneer em zo leeg.