Hoelang doorgaan met Sab-Simplex?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicole28, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Hoelang gebruikte jullie de sab-simplex druppels? Mijn kleine meid heeft nauwelijks nog kramp sinds ik de druppels gebruik. In het begin deed ik de druppels in elke fles en nu doe ik het om en om. De ene fles wel en dan in de volgende fles niet. Zo probeer ik het af te bouwen. Hoe deden jullie dit en wanneer stop je helemaal met de druppels. Mijn dochtertje is nu 9 weken.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi Nicole..

sabsimlex hoef je niet af te bouwen.. het is nl geen medicijn..je kan er gewoon mee stoppen.
    Het zorgt ervoor dat de lucht uit de voeding gaat en word ook NIET door het lichaampje opgenomen. Dus je kindje merkt er verder niets van.
    Als Lynn geen last van krampjes meer heeft kan je dus gewoon stoppen.
    Bij Tim gebruik ik het nog wel.. hij is ook 2 maanden en 2 wkn oud.. hij heeft nog wel last van krampjes zonder de druppeltjes.

Je kan dus gewoon stoppen!

3. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik blijf de druppels nog wel even om en om in de voeding doen. Ene voeding wel en dan in de volgende niet. Ben bang als ik stop dat ze dan weer krampjes gaat krijgen. Het gaat nu juist zo goed. En de druppels kunnen geen kwaad dus.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee de druppels kunnnen geen kwaad omdt ze niet worden opgenomen in het lichaam.
    Als Lynn een voeding krijgt zonder de druppels en ze er geen last van heeft, dan kan je gewoon stoppen. Het lijkt me nl niet dat ze dan nog krampjes heeft.

Deel Deze Pagina