Met 35 weken opgemaakt en paar keer moeten verschonen door stof, want mevrouw kwam pas met 41+4. En de kraamzorg deed het over want ik had het fout opgemaakt. Dus ik had netzogoed gewoon de spulletjes klaar kunnen leggen ipv het helemaal opmaken. Sowieso is dat bedje zo opgemaakt als de baby er is natuurlijk..
hihi vind het wel grappig, volgens mij is iedereen die de eerste krijgt er helemaal mee bezig met stof tegen gaan, bedje vast opmaken en weet ik het En de mama's van een tweede of volgend kindje boeit het een stuk minder (mij iig wel hoor, nu heb ik zoiets van boeiuh terwijl ik bij Mart echt overal over na dacht!)
Ik heb het heel lang voor de show opgemaakt gehad. En het wiegje heb ik een week of 3 van te voren opgemaakt en er een plastic zeil overheen gelegd. Het ledikantje heb ik xo gelaten want die zouden we de eerste tijd toch niet gaan gebruiken. Pas toen we die overdag in gebruik namen, heb ik het opnieuw opgemaakt.
Ik ga het opmaken met ongeveer 38 weken en er verder geen plastic oid over heen leggen voor stof. De wieg maak ik dan ook op. 't Is hier in huis echt niet zo stoffig. Als ik heel veel overtijd ga lopen was ik het misschien in de 41e week nog een keertje.