Wanneer maat 2 van speen?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter is nu iets meer dan 6 weken oud en tot gisteren heb ik maat 1 van speen gebruikt, maar sinds vandaag gebruik ik maat 2.
    Wanneer gingen jullie wisselen van maat en hoe kan je aan de kleine zien of de maat te klein is?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb gewisseld toen we van voeding veranderde ivm spugen. Ik zou pas wisselen als je merkt dat het nodig is. Dat is goed te zien als het te lang duurt voor de fles leeg is. Eerder hoef je niet te veranderen.

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Het gaat steeds langer duren dat de fles leeg is en vaak drinkt ze niet alles op omdat ze ook weleens in slaap valt tijdens het drinken.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat had Jarissa ook. Toen was het hoog tijd een andere speen te proberen. Wij kwamen nl. in het cirkeltje: te moe om fles leeg te drinken dus in slaap vallen ---> niet genoeg gedronken dus al snel weer wakker ---> te kort geslapen dus te moe om de fles leeg te drinken.
    1 groot drama. Speen met groter gat en in 1 dag was ons ritme weer helemaal terug!

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey is ruim 9 maanden en heeft nog steeds het kleinste speentje waar hij ook mee begonnen is. In dit geval een S van difrax ;)

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben ook met 6 weken over gegaan op speen 2. ik merkte het omdat het zo lang duurde voordat ze hem ophad.

7. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    ik ben ook over gegaan toen lucas andere voeding kreeg, friso normaal gemengd en Comfort, naar speen 2, en nu weer overgestapt naar de 3 standenspeen.

Lucas is 3 maanden.

Deel Deze Pagina