Hallo dames, Misschien is deze vraag als vaak gesteld, kon het zo snel niet vinden via de zoekfunctie... Onze baby heeft een lang bovenlijf en ik vind het lastig om geschikte shirtjes te vinden die wat langer zijn (zodat het geen naveltruitje is ). Hij heeft nu maat 62, qua breedte zit dat perfect, maar qua lengte is het te kort (broekjes zitten ook goed in maat 62). Hij draagt veel Noppies (vind ik ook aan de korte kant, is qua breedte wel goed) en Z8 Newborn (zit heel mooi, maar de lichtblauwe kledingstukken pillen ontzettend, dus zonde van het geld. Qua lengte en breedte wel goed). Vandaag had hij zijn nieuwe Feetje setje aan en het shirt is nu al te kort :x, geen gezicht! Daarom mijn vraag: wie weet welk kledingmerk shirtjes heeft die wat langer zijn?
Ons zoontje heeft ook een redelijk lang bovenlijf. De shirtjes van H&M,Name it en Frendz(vend) vallen het beste. wel heb ik meestal een maat groter van shirt als van broek en sla ik de mouwtjes om(nog steeds en hij is nu 6,5 maand oud) ik hoop dat je hier iets aan heb
Bedankt voor jullie tips @ Cygnet: zijn die rompers van Petit Bateau ook gemaakt van stretch? Hij draagt nu Hema rompers van stretch, die vind ik erg fijn.... Hij moet over een weekje ofzo al maat 74/80 aan, want 62/68 wordt al te krap.
Mijn dochtertje heeft hetzelfde, ik zou al typen dat je tuniekjes kunt kopen, die zitten bij mijn dochtertje nl. goed, alleen toen las ik dat je een zoontje hebt Wat ik wel merk is dat bovenkleding hier een maat groter moet dan de broekjes! Ik zit dan wel altijd met mouwen die ik om moet slaan, maar das beter dan te korte shirtjes.