vader/moeder momentjes met jullie baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hebben jullie ook echte mama of papa momentjes met jullie kindjes?

Een echt papa en dochter moment is s avonds badjestijd. Mijn man heeft verschillende diensten maar 9 van de 10 keer kan hij Emma wel lekker in bad doen.

Een mama en dochter moment is dat ik Emma op bed leg. we hebben een echt ritueeltje. Lees ook altijd even voor als ze nog niet in slaap is gevallen onder de fles. Een heerlijk moment!!!

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    #2 annetske, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
    Ik heb alleen maar Mamamomentjes ;) ben alleenstaande moeder en mijn ex ziet naar mijn zoon om. Maar een echt mamamoment hier is samen sesamstraat kijken op de bank 's avonds dan zit hij heerlijk tegen mij aan. En ook het op bed doen ritueel 's avonds. Ik moet alle knuffels een nachtkus geven en even samen op de schommelstoel zitten voordat hij op bed gaat. En wat ik ook heerlijk vind is wandelen met mijn zoon, dan loopt hij voor mij uit en ik loop er achter als een echte trotse Moeder!!! :D

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De echte moedermomentjes vind ik toch wel als ze lekker aan de borst ligt, in slaap gevallen is tijdens het drinken en dat ik dan die heerlijke geur van haar helemaal op kan snuiven en in me op kan nemen. Of datzelfde wanneer ze bij ons in bed ligt te slapen. Heerlijk vind ik dat! Dan voel ik me echt heel erg rijk!

Het papamomentje, tja het ECHTE papamomentje, dat hebben papa en Benthe tot voor kort gehad, nu is dat weg, helaas, maar was gewoon nodig. Tot voor kort lag ze elke avond tot wij naar bed gingen lekker bij papa op de borst te slapen en soms wakker te zijn. Ik denk dat ik nu toch de laatste voeding, die ze van hem krijgt, als papamomentje moet benoemen, dan gaan ze samen lekker naar boven in ons bed en knuffelen en kroelen daar even, dan krijgt ze van hem het flesje en legt hij haar in haar bedje.

Dit hoort hier eigenlijk niet meer ivm hun leeftijd, maar even kort, de echte mamamomentjes met de oudste twee vind ik wanneer ze lekker bij me liggen en we samen een boekje lezen of gewoon lekker knuffelen. Het papamomentje van de oudste twee vind ik toch wel echt de lol die ze samen hebben bij het badderen.

Liefs, Hanneke!

4. Ellen291982

daar dacht ik nog aan met het openen van het topic. er zijn natuurlijk ook alleenstaande mama's. Maar ik dacht dan zetten die gewoon hun echt mooie mama momentjes neer?

wat heerlijk he lekker dicht bij je kindje, lekker knuffelen. emma heeft vaak het geduld niet, maar soms kan ik heerlijk lang met haar knuffelen.

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    's Ochtend in bed krijgt ze tussen ons in haar fles pap. Praatjespap noemen we dat want daarna begint ze altijd flink praatjes te krijgen. Alsof ze eerst even wat energie nodig heeft... En vooral in het weekend als we nog lekker kunnen blijven liggen is het genieten!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Voor nu even alleen mama momentjes want papa is op uitzending.

Elke ochtend als we naar beneden gaan dan wordt er eerst nog even lekker geknuffeld en samen lol gemaakt.
    Oh en zwemmen is ons moment.

7. Ellen291982

haha herkenbaar. na de eerste fles melk gaat Emma ook altijd heel lief lopen babbelen.:)

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Mijn mama momentjes zijn als ze lekker aan het drinken is en vooral als ze heerlijk naast me ligt te slapen.
    En wat ook heel erg leuk is als ik haar oppak en en ik krijg een soort liefdesaanval van haar. Dan drukt ze zich helemaal tegen me aan en dan krijg ik een soort natte zoen. Zo lief!

Papa heeft eigenlijk weing vader-dochter momentjes, meestal knuffelen ze wel even als hij thuis komt van zijn werk of als we `s ochtends wakker worden. Wel jammer..maar hij doet wel veel met onze zoon. Ik hoop dat het veranderd als ze wat ouder is.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als Ilias aan de borst ligt. Héérlijk vind ik dat! En daarna ligt ie of bij mij of bij papa helemaal opgekruld en half slapend tegen onze borst... Dat is ook super!

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

Papamomentjes:
    's avonds als ze geen zin heeft om te slapen lekker bij papa op zn borst op de bank liggen.
    's ochtends voor zij en ik 's avonds naar beneden gaan altijd nog even heel breed naar m lachen.
    Zondagmiddag lekker samen met papa in t grote bad.

Mamamomentjes:
    euh eigenlijk de hele dag hihi
    Maar de meest speciale:
    Lekker tegen mama aan in slaap vallen overdag als ze t even helemaal zat is.
    's ochtends altijd nog lekker een uurtje (of meer) bij mama in bed tegen mama aan verder slapen.
    een dames paard een heren paard etc(soort van hop paardje hop) en iedere keer als het iets harder gaat heerlijk gaan schateren.
    Zo kan ik eigenlijk nog wel een heel tijdje doorgaan hihi

Liefs mij

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    helaas heeft mijn verloofde ook weinig echte vaste papa momentjes, al lach ons zoontje het hardst als hij met papa speelt.

en ik heb de hele dag mama momentjes want hij gaat ook mee naar mn werk.
    leukste vind ik het baby zwemmen en dat die na het wakker worden lekker bij mama in bed komt. dan druk ik lekker mn gezicht in zn zij en vallen samen weer in slaap.

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hier ook alleen maar 'mama-momentjes' (ook een alleenstaande moeder)! Alhoewel ik denk dat ze ontzettend veel aandacht krijgt van iedereen om mij heen. Bij mij schaterlacht ze ontzettend veel. We gaan dan lekker gek doen en gillen en rare geluidjes maken. Soms doen we ook wel eens 'lachtherapie' :); Dan ga ik heel hard lachen, daar moet zij weer heel hard om lachen en zo gaan we door, haha. Ik ben een beetje prettig gestoord.
    (De rest van de dagelijkse dingen, doe ik allemaal al, dus dat vind ik niet echt speciaal)

Mijn (sinds kort pas) vriend, kan haar helemaal rustig krijgen en zelfs zo goed dat ze bij hem gaat slapen; dat lukt mij vrijwel nooit :).

13. Ellen291982

wat lief zeg! heerlijk geluid als ze zo hardop lachen:)

14. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    papamomentjes: Mijn man heeft echt papamomenten als hij met haar speelt. Hij zwiert met haar de kamer door en kietelt haar in haar buikje. Prachtig vindt ze het! Op zondag dan valt Zoey altijd nog even bij papa in slaap bij ons in het grote bed. Zo schattig..mijn 2 kanjers. Daar kan ik echt uren naar kijken.

Mamamomentjes: Het op bed leggen is echt mijn moment. Heerlijk als ze op schoot zit de fles te drinken. Daarna samen een boekje lezen. Kan zo trots op haar zijn dat ze nu al dingen aan begint te wijzen. Tandjes poetsen met haar vind ik ook zo leuk. Ze probeert het altijd zelf en dan kijkt ze me echt heel trots aan als de borstel (per ongeluk) tegen haar tandjes aankomt. Hierna liedjes zingen, heel veel knuffelen en slapen. Het babyzwemmen is ook echt ons moment. Dat doe ik elke dinsdag. Echt heel fijn om dat met je kleintje te kunnen doen.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    papa doet amy-lynn savonds lekker in badje en spelen samen met de eendjes
    en zaterdagochtend sport ik van half 9 tot 10.15 en dan zijn ze echt aan het spelen samen(man werkt heel de week)
    ze vind het heerlijk een kleed over een stoel en daaronder kruipen verstoppen.

mama momentjes
    haar uit bedje halen en die heerlijke armpjes om me heen.
    en als haar broek aam moet zet ik haar neer op de komode en dan legt ze haar armpjes op mijn schouders en dan gaan we ff dansen samen.
    en na haar badje heerlijk insmeren met lotion(helaas geen zwitsal)

Deel Deze Pagina