Ons ventje zit nu met truitjes in 74 (68 kan nog wel, maar gaat heel snel moeilijker) en met broekjes in 68 (maar 74 kan ook al wel). Ik durf echt niets 'vooruit' te kopen... Hij is zo hard gegroeid dat ik echt geen inschatting durf te maken wat hij in de zomer zal moeten hebben. Maat 68 is hier trouwens nagenoeg overgeslagen. Een paar shirtjes van gekocht en 2 broekjes, geloof ik, maar ga nu alles maar gelijk in 74 doen. Dan hebben we daar tenminste ff plezier van
Hey Luna, M. is van september en zat in maatje 80 afgelopen zomer.... En is een best groot mannetje.. is nu +- 14 kilo en 86 cm.. dus denk dat Juulz van de zomer in maatje 80 zit... Groetjes!!
Denk dat het echt ontzettend per kind verschilt! Onze dochter heeft erg lang in maat 68 gezeten. Vanaf 10 maanden zat ze in maat 74, en nu met 14 maanden zit ze in een kleine maat 80. Een ruime maat 74 past ze ook nog prima.
owja, heb nog even snel in het groeiboekje van Milan gekeken en de eerste 7 maand groeide hij heel snel qua lengte en gewicht en daarna ging het geleidelijker... dus na een half jaar wisselen de maten elkaar niet meer zo snel af als het goed is...
Ik zou dat nog helemaal niet kopen! Wij hebben echt superlang gedaan met maat 62 en zitten nu pas net in maatje 68 (is nog vaak wat te groot). Maat 74 verwacht ik ook pas in het voorjaar, dus ik zou lekker wachten tot die tijd. Vooruit kopen met baby's is echt niet handig! Ik heb inmiddels meerdere jassen achteraf nog gekocht, en haar winterjas in maat 68 (die ik vooraf had gekocht) kan ze nu pas nét aan
mijn zoontje zit nu denk al 1 maand in 74 maar hij heeft nog 3 broekjes van 68 die hij past, en een paar blousjes maar de rest is allemaal 74 ( wel omgeslagen mouwen) maar voor de omvang heeft hij echt 74 nodig anders zit het allemaal veels te strak.
Wij zijn nu 68 aan het opruimen. Gelukkig heb ik echt onwijs veel kleding in de uitverkoop in maatje 74 kunnen kopen met lange mouwen en lekkere dikke kleding nog. Het weer is echt nog gewoon koud enzo, dus ik ben erg blij met deze aankopen. En 2 euro voor een shirtje...dat vind ik nog eens leuk shoppen toch? Wel vind ik het verschil tussen 68 en 74 echt groot. Ze is echt ineens lang geworden.
Mijn zoontje is niet echt een goede graadmeter hahah. Hij heeft maanden in mt 68 gezeten. Ik ben nu dan eindelijk overgestapt naar mt 74, maar eigenlijk is het nog te groot. Denk dat hij daar ook wel weer een paar maandjes in zit, want hij groeit helemaal niet zo hard.
Evy zit nu al een maand of 3 in 74 (dus met 9 maanden ongeveer). Maar ik vind de verschillen tussen kleertjes enrom groot. In sommige dingen verzuipt ze, andere zitten te strak. Evy gaar nu langzaam naar 80 met de truitjes, maar kan waarschijnlijk nog heel lang in de broeken 74. Waarom wacht je nog niet even? Wie weet krijgt je kindje een enorme groeispurt. Er is vaak nog genoeg leuks te koop als je het nodig hebt.
Mijn dochter heeft 74 zo goed als overgeslagen. Ik had voor vorig jaar zomer ladingen 74 gekocht, toen bleef ze in 68 hangen. Toen ging ze in de winter naar 74, weer lading gekocht (dit keer winterkleding) was ze in 3 weken uit en zat gelijk in 80. MOet wel zeggen dat ze toen wel al 15 maanden was.
Dat verschilt echt heel erg per kindje hoor. Mijn zoon was een stuk groter en groeide sneller en zat dus ook al snel in maat 74. Kan me wel herinneren dat hij er best een tijd in heeft gezeten. Mijn dochter, die nu 6.5maand is, draagt nog veel 62 en af en toe al een 68. Maar ook heel af en toe een 74, maar dat zijn dan dingen die klein vallen
Oh en ik wil ook al supergraag zomerkleding kopen (heb ook al enkele dingen) maar ik durf het ook nog niet zo goed... Wie weet krijgt ze ineens een groeispurt of juist niet. Dus ik wacht het ook nog maar even af... (alleen als ik iets superleuks/onweerstaanbaars zie dan neem ik het al mee in maat 74 )
hier ziiten we echt al heel lang in maat 74 en hij is daar ook nog lang niet uit. ik denk dat we er al een maand of 4 inzitten. hij in nu 10 kilo in 77 cm en bijna 13 maanden
Het is idd per kind verschillend. Mijn dochter van 3 maanden zit nu in truitjes 68/74 ,ligt een beetje aan het merk. Ik zou dus zeker voor de zomer 74 kopen voor je kindje.