Onze kerel draagt nu maat 68 en is ruim 8 maand. Ik denk nog een maandje en dan op naar 74. Moet wel zeggen dat z'n broekjes vaak een maatje kleiner kunnen dan z'n shirtjes. Kleine beentjes heeft hij van z'n ouders
Kylian was 4 maanden en toen zat hij al in maat 74 Kinley is nu 6 maanden en heeft nu bovenkleding aan in maat 74 ik denk dus dat ik een zomerjasje in maat 80 ga halen dan eerst maar even de mouwen omvouwen. Ze zal nu trouwens zo'n 70 cm zijn. Groetjes anita
Mijn zoontje ging rond 6 maanden (dat was begin juli vorig jaar) over naar 74, was soms nog wel wat ruim maar dat vond ik niet erg. Hij heeft 74 erg lang gedragen en ging in november pas over naar 80 en nu kan hij zelfs al dingen aan van maat 86. Het verschilt ook erg van merk, de truitjes van de Hema daar kan hij nog wel 74 van aan maar H&M valt klein uit en daar draagt hij nu 86 van. Veel liefs Nataly
Hier zit ze nu in maat 80. Ze heeft ook best lang in 74 gezeten en ik denk dat ze nu ook wel een tijd in maat 80 blijft passen. Heb dan ook een zomerjas besteld in maat 80 (belachelijk dat dat nu al moet, maar anders zijn alle leuke jassen alweer weg ben ik bang... en hij is zooooooo stoer!!)
onze dochter zat juist lang in maat 74 en heel kort in maat 68. Nu is ze 11 maanden en heeft maat 80. weet niet wanneer ze in 74 ging? Heb je hier iets aan? We hebben wel een lange darm haha
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden! Wel grappig om te zien dat ze tot een jaar of 1 niet zo heel erg veel andere maten meer krijgen dan 74 of 80, anders blijf je maar kopen. Nou, dan fingers crost dat hij zijn winterjasje van benneton nog aan kan in maat 74 en het dan geen 35 graden is buiten. haha Anders vind ik het zo zielig voor mijn ouders.
Mijn zoontje had met 9 maanden 74. Maar hij was er binnen 3 weken ook weer uit! En maat 80 heeft hij ook niet langer dan een maand aan gehad. Dus pas een beetje op met de hoeveelheid kleertjes die je koopt.
Ons manneke is nu bijna 6,5 maand en draagt nu sinds een paar dagen maatje 74. Maatje 68 begint nu echt te klein te worden. Vind ik soms toch best jammer dat hij sommige leuke kleertje al niet meer aan kan.
Kyra zit nu in maat 74. En 80 is echt nog te groot, dus ik denk dat ze nog wel een tijdje in 74 zal blijven
mijn dochter droeg maat 74 vanaf 11 maanden en draagt ze nu nog gaat heel geleidelijk nu naar maat 80 mijn dochter is bijna 16 maanden
finn is nu 7,5 maand, en draag ook al maat 80 van sommige merken. volgens mij was hij 6-6,5 maand toen hij voor het eerst 74 droeg!
Zo`n verschil wanneer ze maat 74 dragen. Dochter is nu net uit maat 74 van broeken, ze droog ze tot 25 maanden. En qua shirts had ze maat 74 aan vanaf 1,5 jaar. Mijn dochter haalt het gemiddelde wat omhoog
Ik heb een zoontje van 3,5 maar die heeft veel langer maat 74 aangehad dan mijn zoontje van nu 8 maanden, die heetf nu heel af en toe nog mt. 74 aan, maar dat zijn dan dingen die groter uitvallen.... hij heeft eigelijk al een paar weken mt. 80 aan. in de broeken heeft hij sinds kort mt. 74 maar ook af en toe nog wel broeken in mt. 68 aan, ik vind dat best nog wel kunnen als je schoentjes eronder doet valt het eigenlijk niet op als die wat korter zijn...
Ik ben niet echt een goed voorbeeld want mijn zoontje zit nog steeds in 74 en is 17 maanden. Hij is pas rond zijn 1e verjaardag naar 74 gegaan en gaat nu langzaam met shirtjes en sommige broekjes naar 80! Het ligt heel erg aan het merk want sommige merken kan hij 80 wel aan en van andere merken is het nog te groot. Vind het ook heel lastig te bepalen voor zomerkleding hoor, heb al dingen in 86 want de zomer is nog ver weg en wie weet maakt hij een groeispurt en shirtjes met korte mouwen valt het niet op als ze iets groter zijn. Beter iets te groot dan te klein
Niels heeft maat 74 aangehad vanaf ongeveer 8 maanden tot 1,5 ofzo. Niels is juist snel door 68 gesjeesd. Hij is van december en ik had als kraamkadootjes veel pakjes en warme broeken (en donkere kleuren) maat 68 gekregen. Dat was dus zn maatje hoogzomer