Het verschilt echt echt per kind! Ik zou van beide een klein beetje aanschaffen als je wat in voorraad wil hebben. Dylano heeft maar 2 a 3 maanden in 74 gezeten toen hij zo rond de 8 a 9 maanden was. Nu dylarius, die is anderhalf en zit net een 2 week in 74 en draagt zelfs nog dingen van 68! En 68 heeft hij echt wel een half jaar gedragen. Ligt ook aan de groeispurten die je kindje maakt.
Mijn dochter heeft 74 idd wel 'overgeslagen'. Ze heeft daar niet veel kleertjes van. Met 7/8 maanden kocht ik al 80. Zat toen nog wel wat groot en ze draagt het nu nog steeds. Ligt natuurlijk ook heel erg aan het merk. Nu draagt ze eigenlijk nog steeds 80, soms 86, is de afgelopen 3 maanden maar 200g aangekomen. Maar ja, t ligt er maar net aan hoe hij groeit. Mijn dochter is tot 6 maanden heel erg hard gegroeid, daarna veel minder.
8 maanden --> 74 hier en sommige broekjes 68 hoewel ze dan wel iets hoogwater zitten maar wel goed om haar lijfje. Ze is 74 cm lang.
ik sla van de truitjes steeds een maat over. ik neem sowieso altijd de broek kleiner dan de trui. hij heeft nu maat 74 van broek en 80 van trui. ik heb 86 gekocht voor de zomer en maat 80 van broek. hij is net 10 maanden geworden. en de zomerjas ook 86. een jas moet wat ruim zitten vind ik.
Finn heeft maat 62 overgeslagen, zit nu al vanaf 6 maanden in maat 74, en gaat nu richting maat 80. Finn is 9,5 kilo en 74cm