Ik heb geen vraag of wat dan ook maar wilde even kwijt dat ik zo trots ben op mijn meisje!! Ze is geboren met 27 weken heeft een zware strijd geleverd maar heeft "gewonnen" daarna nog talloze prikken, ziekig zijn etc. En nu heeft ze nierstenen. Afgelopen week een 24 uurs katheter gehad. Ze gaf geen kick toen hij erin ging. Ook moest ze bloed prikken in een ader 3 buisjes... Hier wel verdrietig van zo erg dat ze ging overgeven. En nu zijn ze aan het uitzoeken waar het door komt en hoe ze verwijderd moeten worden (verhaal even heeeeeeeeeeeeeeeeeeel beknopt). Maar nierstenen doen ongelovelijk veel zeer. Ze heeft er zeker veel last van. En ze geeft geen kick. Probeerd elke dag weer enorm vrolijk te zijn en stevig oefenen met kruipen (terwijl dat ook echt pijn moet doen nu). Ze huilt niet en "klaagt" niet. Soms denk ik nou je mag best ff verdrietig zijn maar dat is ze gewoon niet. Door de dag heen komt ze over alsof ze alles eruit wil halen wat er in zit op een dag. En wij zijn echt super trots op haar. Kan het niet eens met woorden beschrijven. Ik wilde het even kwijt. haha. Groetjes
Wat fijn dat je zo'n sterk dochtertje hebt. Daar mag je zeker trots op zijn ! Ik hoop voor jullie dat ze snel beter is en dat ze dan voorlopig niet meer ziek wordt.
Idd je mag daar best trots op zijn knuffel maar extra en hoop dat ze er snel van af is. Ze moet idd veel pijn hebben. Veel sterkte dus voor je knappe sterke meid.
Wat een sterk meisje, die gaat nog ver komen in d'r leventje met al dat doorzetten van d'r. Begrijp dat je heel trots bent en daar heb je ook alle reden toe! Geniet lekker van d'r en laat merken dat ze het ontzettend goed doet! p.s. zou je berichtje even uitprinten voor in d'r plakboek, leuk om later te lezen dat mama en papa zo trots waren...
Jeetje zeg, klein vechtertje heb je! En wat kun je trots zijn op zo'n ukkie he. Wat ontzettend sneu voor haar dat ze nierstenen heeft. Da's echt heel erg pijnlijk! Wat een bikkel is het dan zeg, dat je haar helemaal niet hoort! Heel veel beterschap. Hopelijk hebben ze snel een oplossing om ze te verwijderen. Dikke knuffel voor je meisje!
Hey meis, ben helemaal ontroerd door je berichtje, wat een zorgen rond haar geboorte, ik ken het, want onze dochter kwam met 30 weken zwangerschap. Wat een bikkel is ze dat ze zich hier zo goed doorheen slaat. Daar mag je zeker trots op zijn. Ik hoop dat ze snel van die nare nierstenen af is en opgroeit tot een prachtige meid (dat is ze nu al). Sterkte!
je mag idd super trots op je kindje zijn. mijn neefje was(en is) ook heel ziek, maar zo vrolijk zo dapper