Ik ben misschien een beetje aan de vroege kant maar ik ben het internet af aan het struinen voor een leuke kerstoutfit voor mijn zoontje. Bij de ene kant van de familie is het wat meer netjes: blouse, bretels, gilet zoiets. En bij de andere kant van de familie is het meer het foute kersttruien idee. Maar ik heb nog vrijwel niks kunnen vinden! Iemand tips waar ik dit kan vinden? Of moet ik gewoon geduld hebben
Ik weet niet welke maat je precies zoekt, maar van Name It hebben ze vaak een leuke feestcollectie met bovenstaande!
Ik ben groot fan van aliexpress! Voor jongetjes hebben ze heel veel leuke sets met blousjes en giletjes. Maar ook de foute kersttruien heb ik al voorbij zien komen Zou wel deze week bestellen bij aliexpress als je het voor de kerst binnen wil hebben...
Of bij de h&m, ook de meest wanstaltige truien zag ik gisteren. Bij name-iT heb ik een heel leuk bloesje + kikkertje voor m'n zoontje gescoord.
Bij hm hebben ze altijd wel leuke Comfortabele pakjes, hier hebben we als grapje deze omdat ik hem zo leuk vond!
Vorig jaar bij primark geslaagd. Zowel net als lollig. En lekker goedkoop, anders zonde vh geld voor 2 dagen